KeyanZa Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 ok kanskje ikke topic er så bra forklart.'.. det jeg lurer på skal på en grill fest, hadde tenkt å ta med en god rødvin, men kanskje det blir for lite, er det da noe sjakk trekk å drikke en annen drikk etterpå? f.eks. noen pils? eller vil det bli helt krasj dagen etterpå? tenker da på fyllesjuk pga dårlig miks på drikkene.... noen tips? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Fyllesjuk blir du uansett. Men, drikk vann før du legger deg og hiv innpå noen paracet / ibux. Jeg blander både vin, sprit og øl når jeg drikker, og blir aldri noe spesielt dårlig hvis jeg gjør det jeg skrev ovenfor. Lenke til kommentar
Lingo Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jo, visse enkle regler finnes: Øl og vin blir fin,vin så blir krøll. Deg viktigste dog mengde. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Bare drekk du Jeg drikker øl, sprit, cider, vin, jäger og tyrker på en kveld. Blir ikke fyllesjuk uansett. Spyr heller aldri. Men du må regne med at dobesøket dagen etterpå kan bli veldig, interessant. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 En fin regel er at du skal gå oppover i alkaholprosent. Begynn med øl f.eks, som har minst, så vin, så sprit. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Altså, det spørs jo hvor mye vin du har planlagt å drikke. Drikker du en flaske er det nok lurt å ta noen forhåndsregler. To-tre glass burde gå greit. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Altså, det spørs jo hvor mye vin du har planlagt å drikke. Drikker du en flaske er det nok lurt å ta noen forhåndsregler. To-tre glass burde gå greit. 9204938[/snapback] Det kommer helt ann på. Jeg tar lett en hvitvinsflaske uten problemer med kvalme eller noenting. Men jeg takler ikke rødvin. Var nemlig på fylla med 2 flasker rødvin og sprit engang. Rødvin egner seg ikke å bælme, ikke for meg hvertfall. Men kjøp ei flaske, start rolig med noen glass, vent litt. Er du like fin i magen etterpå. Da kan du drekka hele flaska. Gjelder å finne ut hva magen din tåler. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Nå var det ikke snakk om hvor mye vin han kunne drikke, derimot om det var lurt å gå over til pils etter å ha drukket vin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå