bodilnf Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Robert DeNiro gir oss i sin andre film som regissør, en stillferdig, skarp og treffende skildring av amerikansk etterretningstjeneste og livet som spion. "Den innerste sirkel" er en sitrende triller og et sterkt menneskelig drama med Matt Damon og Angelina Jolie i velspilte roller. Les mer Lenke til kommentar
nord Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) håper dere ikke fornorsker dere helt på tittelgivingene, kan i det minste nevne hva filmen egentlig heter. Endret 20. juli 2007 av nord Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hva filmen "egentlig heter" ser du alltid i prisguiden. Denne skal sjekkes og jeg gleder meg stort. Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 håper dere ikke fornorsker dere helt på tittelgivingene, kan i det minste nevne hva filmen egentlig heter. 9111976[/snapback] Vi skriver på norsk for norske lesere. Da vil det være naturlige å bruke filmenes norske tittel. Originaltittelen ser du som påpekt i prisguiden. Lenke til kommentar
andrekh Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) absolutt ikke fredagsunderholdning for hele familien. Budskapet i filmen er forsåvidt klart, derimot er "plottet" så godt pakket inn at det er vanskelig å forstå hvordan det hele vil ende. Det hele endte med at jeg satt mer å fulgte med på displayet på dvdspilleren, og så klokken sakte tikke mot slutten, enn å følge med på filmen. Helt grei film, men se den før du kjøper den, er mitt råd. Ville gitt denne 6/10. Ikke bli lurt av den gode omtalen på coveret;) Endret 24. juli 2007 av andrekh Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 hmm jeg forstår ikke hvorfor den får så dårlig karakter..... liker man ikke sjangeren? Jeg så den og synes den var helt topp. Lenke til kommentar
andrekh Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 kanskje man må være i et spesielt lune for å se den:) Kan godt forstå at noen liker den. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Den krever nok et "lune" ja, det er ikke filmen jeg hadde orket å se i kveld. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Filmen heter 'The Good Shepard' Filmen er god, men jeg syns det var fryktelig vanskelig å følge med noen ganger, og mener dette er filmens største svakhet - jeg føler jeg aldri helt fikk oversikten. F.eks blandet jeg veldig mye av handlingen om det skjedde i 1960 eller 1961 :S Om jeg ser den enda en gang vil jeg nok forstå enda mere, men filmen var ikke så spennende at jeg vil se denne filmen på 2timer og 47minutter enda en gang. Alikevel er jeg enig at filmen får en karakter på 7/10 Godt at det fortsatt lages filmer som krever litt av publiket Lenke til kommentar
athorb Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Enig med 7/10. Veldig rolig tempo, noen vil kanskje synes det er for rolig (og det blir det kanskje litt i perioder), men jeg følte det var passende for filmen. Eneste jeg virkelig vil utsette på er Angelina Jolie, som jeg følte ikke passet inn. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Jeg synes filmen var så engasjerende at jeg ikke merket at den varte i nesten 3 timer... annet enn at jeg var noe sliten i etterkant. Så forøvrig Die Hard 4 på kino i går, herlig aveksling hehe Endret 2. august 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg