Gå til innhold

Fungerer dette? tre gratis abonemang

Anbefalte innlegg

hei

har sittet å sett litt på ipea og onecall og har tenkt... hmm.. hvordan får jeg til å skaffe meg 3 nye mobilnr uten å betale ei krone

Så satt jeg å kikka

Ipea og onecall faktura krever portering på de to med masse gratis min.

Da kikka jeg litt.

Ipea har ett abonemang som heter akilles, det har noen gratis min, noen sms, gratis etablering med nytt nr, ingen minste faktura ++++

Her kan jeg da lage meg ett nr først på meg selv også ett på bedriften min.

Så er det ingen bindingstid, og derme fører jeg over først mitt private til onecall faktura også lager jeg meg ett nytt akilles abonemang når porteringen er ferdig, så forandrer jeg det til hades abonemanget.

Så gjør jeg om bedriftsnr til hades også...

da vill jeg sitte igjen med:

143min x2 + 120min som da tilsammen er mer enn 300min gratis ringing til telefoner og mobiler i norge :D

Og på sms siden: 99sms x2 + 90sms som da blir ca 250+ gratis sms for sending i norge

Er dette mulig å få til?

Uten en krone i kostnad?

Så lenge dette blir reserve mobilen min som jeg bytter på og ringer med (sende sms er ikke så nøye, fordi jeg skal ha djuice nonstop)

men da vill jeg få ganske bra tid med gratis ringemin... viss det er mulig :)

Jeg har ennda ingen planer om å prøve, hadde vært litt morsomt om det gikk =D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
haha... ja du kan jo prøve.. men jesus maria og kristus hvor mye pes for å holde oversikt over antall brukte minutter og sms da.. :p

Holder meg til chess jeg tror jeg :)

9109787[/snapback]

hehe... ikke noe vanskelig, bare resette anrop og sms telleren =) og bytte kort =)

Skal ikke brukes til fast, bare til ringing...

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Hvis du hadde jobbet litt overtid i de timene du blir å bruke på dette, hadde du sikkert tjent inn det du sparer, i tillegg til at du sikkert kunne ha kjøpt en sekser med pils til å slappe av med. :)

Endret av elmis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...