pessimisten Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hei En venn av meg skal kjøpe ny laptop og er nå litt usikker. Valget står mellom ASUS G1s og ASUS G1. Ut i fra det både jeg og han ser så er G1s en del bedre iom at den har både bedre CPU og et skjermkort som støtter DX10 i motsetning til G1. Han har da bestemt seg for at han skal ha den beste av disse to, men er litt usikker siden den på komplett.no har dårlig beskrivelse, mao. vi trekker konklusjoner ut-i-fra overskriften. Så hvilken av disse to vil være best? Han har tenkt å bruke den mye til spilling, film osv. nærmest som en stasjonær pc. Batterilevetid er derfor ikke fullt så viktig. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 G1S er naturligvis den klart beste, og når prisforskjellen er så liten som den er ville jeg uten tvil gått for denne. G1S er en oppdatering til G1 bygd på maskinvare fra Intel's Santa Rosa-platform, som blant annet innebærer raskere prosessorer, raskere systembuss, trådløst nettverk som støtter 802.11n og skal også innebære noen funksjoner for bedre batteritid. I tilleg kommer selvsagt skjermkortet 8600M. Ut over dette er de identiske, i design, vekt (som er noe høy for en 15,4" pc, på hele 3,3 kg) og antageligvis i batteritid. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 G1S er naturligvis den klart beste, og når prisforskjellen er så liten som den er ville jeg uten tvil gått for denne. G1S er en oppdatering til G1 bygd på maskinvare fra Intel's Santa Rosa-platform, som blant annet innebærer raskere prosessorer, raskere systembuss, trådløst nettverk som støtter 802.11n og skal også innebære noen funksjoner for bedre batteritid. I tilleg kommer selvsagt skjermkortet 8600M. Ut over dette er de identiske, i design, vekt (som er noe høy for en 15,4" pc, på hele 3,3 kg) og antageligvis i batteritid. 9111871[/snapback] Det høres bra ut var mitt valg også. Tror nok han går for denne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå