WheelMan Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Det er jeg litt usikker på. Det er dog fullt mulig å gå på reklamasjon direkte til produsent. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Det er vel samme for din del om det er butikken eller produsenten som må "lide" for at produktet ikke holder det norsk lovgivning lover når du kjøpte det Du har 5 års reklamasjon, bare å stå på slik at du får det du har krav på! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Her går det som det suser for tiden. Har vært veldig opptatt med matteeksamen, så da har det ikke skjedd all verden. Men jeg har begynt å støpe litt i midtkonsollen igjen, skal flytte turbotrykksmåleren da jeg ikke ble fornøyd med å ha den ved frontruta. Bilder kommer snart. Ellers er spilleren fortsatt ikke tilbake, var nedom og hørte i dag, og først nå har de fått spilleren hos Kenwood, så det tar sin tid. I mellomtiden har tankene gått i ny spiller med FLAC støtte. Søkte litt mer i dag, og kom overDENNEsiden som selger Ural ConceRT CDD til en hyggelig pris. Dette er da en russisk high-end spiller med alt mulig av justeringsmuligheter du måtte ønske, støtte for FLAC og solid byggekvalitet. Frister veldig, men er litt skeptisk til å handle derifra. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Se der ja, jeg dreiv jo selv å fristet med selv med noe kina greier en periode. Jeg tror, at slike ukjente merker er vel og bra, mulig mye bedre enn kjente merker enn Pioneer osv! Men det jeg tror de ukjente merkene er dårligere på, er lodding og byggekvaliteten. Men om denne Ural er så bra som du sier, ville jeg faktisk ha gøtset på! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Har lest opp og ned om denne spilleren i over et år, men har aldri funnet et sted å kjøpe den. Det later til at det er skikkelig byggekvalitet. Frontpanelet er i stål, og folk sier at det oser kvalitet av det. Det er en gjenganger at folk beskriver den som robust, og har ingenting å utsette på byggekvaliteten. Har søkt litt rundt på de offisielle Ural forumene også, og det er ikke mye problemer med de, selv ikke etter noen år i drift. Men jeg må undersøke litt hvordan det er med betaling osv på den siden der, vil ikke sende i vei 2,5k til en hvilken som helst russer akkurat Er mest FLAC støtten som frister for min del, og ikke minst alle valgmulighetene. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Har snoket litt mer, og fant ut at det kun kunne fraktes til Moskva ved vanlig bestilling. Sendte en mail til de og hørte ang alternative fraktmetoder til Norge, og evt hva dette vil koste. Venter spent på svar iallefall, om jeg i det hele tatt får svar. Krysser fingrene for det. Endret 1. juni 2011 av Brian Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Håper de kan ta imot betaling over Paypal, for da er du ganske safe om det skjer noe ihvertfall.. Har du noen flere bilder av den? Ble litt nysgjerrig nå! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Ja, er litt skeptisk å bare forhåndsbetale til en eller annen konto, så håper paypal er et alternativ for de. Flere bilder: Her er en som er litt fikset på, slik jeg eventuelt kommer til å gjøre selv dersom det blir kjøp av denne. Her er alt av klistremerker fjernet, og alt sølvfarget er i sort. Blir ganske anonym og clean slik. Knappene kan dessuten enkelt byttes ut, slik at hvis du ikke liker den standardknappen, så kan du alltids dreie en ny en og sette på. For enda flere bilder er det bare å google Ural ConceRt CDD. Slik blir den forresten levert, i skikkelig koffert. Her er en liten presentasjonsvideo av spilleren: Spilleren har også gratis software oppgradering. Så det legges inn stadig nye funksjoner og forbedringer, alt dette får du gratis. Endret 2. juni 2011 av Brian Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Ajaj! Denne må du bare kjøpe og teste Brian! Ser veldig bra ut! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Hehe ja, dette er også den eneste spilleren i verden som støtter FLAC, så det frister voldsomt. Hvis de går med på å frakte det hit til en ok pris, samt godtar betaling over paypal eller lignende, så blir det nok en bestilling. Men er opp til leverandør nå, håper det ikke tar alt for lang tid å få svar fra de. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Har ikke hørt et knyst fra russerne, så ser ikke lyst ut på den kanten. Fikk telefon fra butikken før helga om at jeg kunne hente ny spiller. Var nedom i dag og hentet spilleren som jeg skulle få som erstatning. Spilleren, en Kenwood KDC-5047U, var utrolig skuffende på en rekke punkter. Kommer nok til å dra nedover igjen i løpet av uka og spørre pent om jeg kan få en annen spiller enn den dritten der. Det ble mer en degradering i forhold til min forrige spiller. Alt av menyer er mye mer tungvindt, og jeg må gjennom en haug av menyer for å søke i mappene jeg har organisert på minnepinnen. Til sammenligning var det på min gamle spiller nok å trykke på EN knapp, og så kom hele biblioteket opp sortert etter artist og album osv. Ellers er det også en veldig iPod befengt spiller, med store knapper som lyser iPod på lang vei, og generelt er spilleren bygd rundt iPod konseptet. Jeg har ikke en slik, og kommer heller aldri til å skaffe en, så derfor er det ubrukelig for min del. En annen ting som var utrolig irriterende var at usb porten var i front av spilleren og ikke bak som på min gamle. Tidligere la jeg bare minnepinnen i hanskerommet ute av syne, mens nå må jeg ha den stikkende ut av fronten på spilleren. Bli bare oppgitt og frustrert over at det i 2011 fortsatt er såpass udugelige drittspillere fra kjente aktører. Men, krysser fingrene for at jeg får byttet den i noe annet etterhvert, for det der kan jeg ikke leve med. Hvis ikke blir den iallefall solgt på dagen, ikke et sekund i tvil heller. Edit: Hvis noen har tips om noen gode spillere, så skrik ut. Endret 6. juni 2011 av Brian Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Kenwood er ikke jeg helt fornøyd med selv. Trauste menyer, og etter min smak, dårlig design. Det å sette USB penner i foran er praktisk, men uhorvelig stygt for de som vil ha det clean. Pioneer har en del gode spillere på gang nå, og for å ikke glemme Alpine. Synd at russerne ikke svarer, det finnes ikke noen andre i verden som selger den da? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Nei, ikke som jeg har kommet over, den er irriterende sjelden og vanskelig å få tak i. Men jeg kommer fortsatt til å holde utkikk om det dukker opp flere muligheter på den fronten. Har sett en del på pioneer og alpinespillere, men jeg finner aldri en jeg blir konfortabel med. Finner jeg en med ok spec, så ser den svinstygg ut og vica versa. Jeg liker spillerne litt clean, og ikke at de ser ut som et romskip fra år 4000, med en milliard knapper til ultra bass og alt mulig annet unødvendig drit. Sikker bare jeg som er sær siden det ikke later til å eksistere mange slike spillere. Liker også godt designet på HELIX Competition Conductor, men igjen, utrolig vanskelig å få tak i. Denne er også av typen High-end spiller, spekket med utstyr. Men denne er som sagt desverre like vanskelig å få tak i som Ural ConceRt CDD. Endret 6. juni 2011 av Brian Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Aj! Den helixen der var fin ja! Hvorfor finnes ikke dette i vanlige butikker? Den vanlige "røkla" har jo design som om en ape skulle ha sitti å plassert ting i forhold. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Hehe ja, skulle nesten tro det til tider. Fins egentlig merkelig lite spillere som er av typen som Helix'en her, ren og oversiktlig. En annen spiller som jeg synes ikke ser så ille ut er denne: Denne er det derimot mulig å få tak i. Eneste minuset er at den kun tar cd, og ikke noe form for usb eller noenting. Fantastisk byggekvalitet, og selvfølgelig en litt stiv pris pga dette. Koster fort 7k fra ebay for en slik spiller. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Denne var faktisk heller ikke så verst Pioneer DEX-P99RS Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 DEX-P99RS er en kjempespiller! Absolutt verdt pengene hvis man vil ha en kvalitespiller med god forsterker! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Var litt stiv pris på den for min del da, men så absolutt ikke ille ut. Fant ikke noe på ebay til en rimeligere pris heller. 10 lapper blir litt i overkant kan du si. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Den er litt stiv ja, men vet at en venn av meg har hatt spilleren i noen år. Den skal visst være helt RÅ! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Pioneer er det jo mange av bilstereogutta som bruker mye av. Så den er nok meget bra den der! MEN MACINTOSH FORSTERKER TIL BIL?! VANVITTIG! Det skal jeg svarte meg ha på en bil en gang. Macintosh lager jo fantastiske forsterkere til hjemmekinobruk, som er i 60k prisklasse ++. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå