frostbitten Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Heavenly Sword is one of those annoying games that everyone has heard everything about, but nobody actually knows anything about. Of course you've heard of it; how could you not? It's one of Sony's great white hopes, one of the much-vaunted PS3 exclusives which have the unhappy fortune of being pivotal to the next salvo in the Great Console War of 2007. Jeg gidder ikke klippe "bits & pieces" fra previewen. Jeg vil heller ikke anbefale dere å lese den, da både forhåpninger og ventetid plutselig ble fordoblet. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Gleder meg, endelig ett skikkelig spill på PS3, skal med stor sannsynlighet skaffe dette Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Gleder meg, endelig ett skikkelig spill på PS3, skal med stor sannsynlighet skaffe dette 9111211[/snapback] sant det .. slår det hhardt igjennom så mulig salget går opp litt også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå