Lord-of-the-End-Times Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Heisann. Tenkte å investere i et videokamera. Det trenger ikke være noe bra greier, bare at det gir bra bilder å vise på data. Må være mulighet for å overføre filmen til pc og redigere klippene(?) Utenom det har jeg ikke spesielle kvalifikasjoner. Har busjett på 2000-3000 kr. Har veldig lite peiling på det, men tenkte å bruke det til å filme stunts, treningsøkter, ferier ol. Takker for all hjelp Endret 20. juli 2007 av Lord-of-the-End-Times Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Bumb. Hadde vært kjekt med et tips. Hva som helst Lenke til kommentar
Gerske Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Et forslag er Panasonic NV-GS80. Det er i prisklassen du nevner, og har optisk bildestabilisator å skilte med. Videokameraene til Panasonic får generelt meget god kritikk. Siden det lagrer på mini-DV-tape er det også gode muligheter for redigering i etterkant. Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Ville nok valgt Panasonic NV-GS 60 eller NV-GS 80, ja. Men det virker som de fleste fotoforretninger kun enten har Canon eller Sony. Da hadde nok valget falt på en billig Sony. Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Okei. Takker folkens Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 La oss si at jeg øker prisen til 5000. Vil kvaliteten forbedre seg mye? Hvor mye? Hvilke kameraer blir da aktuelle? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Til 5000 får du et Panasonic NV-GS320 med 3CCD teknikk. Les litt i videokameraguiden som jeg har satt øverst i denne delen av forumet, så ser du hvorfor du da absolutt bør gå for et 3CCD kamera. Søk også på GS320 i forumet, så ser du at dette er kameraet som alle anbefaler i denne prisklassen. Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Takker Det så veldig bra ut Bra guide også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå