manu98 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hey, i dag når jeg våknet føltes det som om jeg ikke fikk øyet helt opp :/ så jeg gikk bort til speilet å da så jeg at øyet mitt hadde hovnet som f :s skjønner ikke en dritt her nå, var helt fint nå jeg sovnet. Men for 2 dager siden greide jeg å gå på trynet så jeg var borte i 2 min eller noe å har et brukbart kutt i panna, om det kan ha noe med øyet å gjøre ... Bør jeg gå til lege eller?:S Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Er det selve øyet som er hovnet opp eller er det rundt øyet som er hovnet opp. Uansett tror jeg du burde oppsøke lege med tanke på at det høres ganske seriøst ut pluss det kuttet du har i pannen. Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Det er rett over øyet, så jeg får liksom ikke øyet helt opp engang :/ har ikke gidda å dra til lege pga kutta i hodet heller selv om jeg var litt svimmel å kvalm :/ har hatt hodepine i over 1 dag nå å :/ får vell dra til legen snart da ^^ Endret 20. juli 2007 av manu98 Lenke til kommentar
lissabon Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Hvis du har slått deg rett over det øyet som har hovnet igjen kan det godt være at noe av hevelsen rundt kuttet faktisk siger nedover og etterhvert legger seg rundt øyet så det hovner igjen. Men du kan jo ta deg en tur til legen å få sett på det, det er sikkert greit med tanke på at du har slått deg også, du har kanskje en lett hjernerystelse. Gammel historie: En gang skøt jeg veldig mye leirduer på samme dag, jeg var ikke så flink og fikk mye rekyl på skuldra. Dagen etter når jeg sto opp og gikk på badet fikk jeg helt sjokk, hele skuldra og den siden av brystet var svart og mørkelilla, et kjempe-blåmerke. Det som er poenget er at etter en par dager hadde det meste av blødningen under huden seget nedover og jag hadde istedet en helt mørkeblå pupp på den siden . Det så helt sjukt ut. Jeg fikk beskjed av typen min om å ikke vise det til noen, han var redd at noen skulle begynne å tro at han hadde gjort meg noe :!: Endret 20. juli 2007 av lissabon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå