amplitude Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Finnes det et micro-atx kort til AMD som kjører volten til minnet opp til enten 2.3v eller 2.4v i bios? Har selv gjort en del undersøkelser og lastet ned en rekke manualer til ulike kort. Enten står det ikke opplysninger om maks volt til minnet, ellers er 2.1v det høyeste jeg har funnet hittil.... På forhånd takk.... Lenke til kommentar
Hobbyhorse73 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Er det noe slik du er ute etter, eller? http://www.msicomputer.com/product/p_spec....90M2-V&class=mb Jeg gikk direkte til msicomputer, søkte etter micro og valgte et AMD kort. Endret 21. juli 2007 av Hobbyhorse Lenke til kommentar
amplitude Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Takk for linken. Dette samsvarer bra med det jeg tenkte på. Grunnen til ønske om høy volt er OCZ PC8500 ram jeg har bestillt som opererer standard på 2.3v. Kunne også tenke meg å lete frem et alternativ som ikke har VIA-chipset. Takker for forslag Lenke til kommentar
Redman Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Abit AN-M2HD går til 2.55v Lenke til kommentar
amplitude Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Takker for tipsene. Bestilte Abit AN-M2HD ifølge tipset til Redman. Merkelig at jeg ikke oppdaget dette kortet før. Det ble også en AMD X2 6000+, så får vi se hvordan dette vil bære i vei. Endret 23. juli 2007 av amplitude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå