ChalStye Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 søskenbarnet mitt har en pc med windows 2000, amd xp2000, 512 mb ddr ram og et grafikkort med 64 mb ram. Han får en feilmelding der det står "dumping fysical memory to disk" hva er galt? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 når får du dette opp, under boot av windows? jeg fikk det før, og årsaken var jeg at kjørte minnet for fort, og at den rett og slett ikke klarte å kjøre den hastigheten. Har kun skjedd med meg under overklokking. Men uansett, gå inn på bios, og sett ned hastigheten på minnet! da vil du kanskje løse problemet! Lykke til. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 pc`n er ikke overklokket.den har nettopp blitt satt sammen. han får problemet når som helst, f.eks. når han skal spille eller bare starte noen progz Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 men sett ned hastigheten da uansett. Og kan du fortelle oss når du får opp dette? er det under boot, eller under os? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå