Teig Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Long story short så får jeg feilmeldingen som vist under når jeg prøver å installere den nyeste driveren til mitt Nvidia GeForce 7800 GS skjermkort. Dette er etter å ha fulgt en link fra Steam som forøvrig forteller at driverne til skjermkortet mitt er utdatert og jeg må oppgradere. Det jeg lurer på er om det er trygt å fortsette selv om jeg får denne feilmeldingen? Jeg her 90% på at dette er riktig driver, men hvis noen kan linke til de(n) riktige, ville jeg vært evig takknemlig. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Trykk fortsett likevel, det er ikke værre enn det. Lenke til kommentar
Teig Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Kan kanskje gjøre det, men litt leit hvis det fooker pc'en fullstendig Noen andre som har råd? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Nei, den gjør ikke det, den feilmeldingen der er ''vanlig'', har gjort det selv flere ganger. Lenke til kommentar
029kid Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 helt vanlig den feilmld der.. bare å trykke. Lenke til kommentar
Teig Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Etter å ha installert driveren og startet pc'en på nytt, får jeg fortsatt den samme meldingen fra Steam at driveren min er utdatert. Pokker så vanskelig det skulle være da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå