Gå til innhold

Sinnsykt tilbud på plexikabinett!


Anbefalte innlegg

Satt og surfet her litt en dag og kom innom netconnection, og tittet litt på ukens tilbud... Da var det sjokket kom, plexikabinett til utrolige, fantastiske, sjokkerende, hissige prisen på bare utrolige, fantastiske, sjokkerende hissige 995.00 kr :o

 

Er ikke dette kjempe billig så vet ikke jeg!

(Ja faktisk så kan det være at jeg ikke vet, men DETTE virker billigt!)

 

Hadde det ikke hvert for at jeg netopp har kjøpt meg et kabinett som jeg driver og leker (Les: Modder) med, så hadde det hvert løp og kjøp for denne gutten! :wink:

 

Utrolig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Normal prisen er ikke der, men som alle vet så hadde jo overklokking.no en test av plexikabinett, og det kabinettet kostet jo scwinug 2200 kr eller noe sånnt...

Det er dyr i forhold til det på netconnection, og de ser da like brae ut for meg...

 

 

Jeg vil ha et slik et... NÅ

 

 

men så har jeg et annet fra før av da (Les: Styggt) :cry:

Lenke til kommentar

Ja men det har andre kvaliteter. Som f. eks at de har vanlige fan guards så du slipper ulinga fra viftene pga de sprekkene til netc sitt... Men det skal jo ikke mye moddinga til for å få det i orden ;)

 

Kunne godt tenke meg et slikt kabinett selv (da det har MAAANGE 5.1/5 plasser, men det er ikke plass til 120mm vifter der så jeg må nok bygge meg et selv (bygget på et Aopen HQ08). Nå er det bare rammen igjen (og knapt nok d) av Aopen i det prosjektet... Bilder vil bli lagt ut på hjemmesiden min...

Lenke til kommentar

Hehe, ja jeg modder "selv" også, (ikke noe ferdig her) og fikk litt skryt... Men så kommer det en jævel å overgår min modd... :woot:

 

Nå er det storm i et vann glass, skal bare vente til microplex får inn sitt nye parti av uv katoder, blå katoder, uv tusj, osv. så er det krig! :evil:

Lenke til kommentar

Jaja stå på skaarj :yes:

 

Jeg er nå en av dem som mener at overklokkingsegenskapene skal komme først, men det resulterte i at min casemod ble fjernet fra Virtual Hideout... (de syns vel ikke modden min var bra nok for dem). LOOOOL

 

Bruker ikke tusenhvis av kroner på at pcen skal se kul ut. Det venter jeg med til den er ferdig moddet. Da kan en tross alt slippe å være livredd for lakken ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...