dimetho Skrevet 10. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2003 Satt og surfet her litt en dag og kom innom netconnection, og tittet litt på ukens tilbud... Da var det sjokket kom, plexikabinett til utrolige, fantastiske, sjokkerende, hissige prisen på bare utrolige, fantastiske, sjokkerende hissige 995.00 kr :o Er ikke dette kjempe billig så vet ikke jeg! (Ja faktisk så kan det være at jeg ikke vet, men DETTE virker billigt!) Hadde det ikke hvert for at jeg netopp har kjøpt meg et kabinett som jeg driver og leker (Les: Modder) med, så hadde det hvert løp og kjøp for denne gutten! :wink: Utrolig... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2003 Hvor er normal?! (tiihii) Billig det, ja. Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2003 Normal prisen er ikke der, men som alle vet så hadde jo overklokking.no en test av plexikabinett, og det kabinettet kostet jo scwinug 2200 kr eller noe sånnt... Det er dyr i forhold til det på netconnection, og de ser da like brae ut for meg... Jeg vil ha et slik et... NÅ men så har jeg et annet fra før av da (Les: Styggt) Lenke til kommentar
Wixe Skrevet 11. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2003 Prisen lå på 1395,- før tilbudet kom. 3DFxcool har også fått inn et nytt svært likt til 1300,- (Blått og transparent) Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2003 aha, men uansett synes jeg det var billig! Men det blåe kabinettet var jo direkte styggt.... barf, gjør meg kvalm... :oops: Lenke til kommentar
Wixe Skrevet 13. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2003 Ja men det har andre kvaliteter. Som f. eks at de har vanlige fan guards så du slipper ulinga fra viftene pga de sprekkene til netc sitt... Men det skal jo ikke mye moddinga til for å få det i orden Kunne godt tenke meg et slikt kabinett selv (da det har MAAANGE 5.1/5 plasser, men det er ikke plass til 120mm vifter der så jeg må nok bygge meg et selv (bygget på et Aopen HQ08). Nå er det bare rammen igjen (og knapt nok d) av Aopen i det prosjektet... Bilder vil bli lagt ut på hjemmesiden min... Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 13. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2003 Kommer nok aldri til å kjøpe ett ferdi modda kabinett. jeg liker når folk kommer å skryter av at kabinettet mitt er kult så har jeg gjort jobben selv. + at halve morroa er selve modifiseringen. Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 15. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2003 yup...er helt enig med deg der! det skal jeg! Lenke til kommentar
Wixe Skrevet 15. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2003 Det er ikke så mange som skryter av mine modder ( ) men ja det er moro... Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2003 Hehe, ja jeg modder "selv" også, (ikke noe ferdig her) og fikk litt skryt... Men så kommer det en jævel å overgår min modd... Nå er det storm i et vann glass, skal bare vente til microplex får inn sitt nye parti av uv katoder, blå katoder, uv tusj, osv. så er det krig! Lenke til kommentar
Wixe Skrevet 15. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2003 Jaja stå på skaarj Jeg er nå en av dem som mener at overklokkingsegenskapene skal komme først, men det resulterte i at min casemod ble fjernet fra Virtual Hideout... (de syns vel ikke modden min var bra nok for dem). LOOOOL Bruker ikke tusenhvis av kroner på at pcen skal se kul ut. Det venter jeg med til den er ferdig moddet. Da kan en tross alt slippe å være livredd for lakken Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. januar 2003 for å være litt off-topic, wixe,. du har et ekkelt navn Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2003 Normal prisen er ikke der Pris? Wtf? normal! (Dette er en smule internt) Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. januar 2003 Jaha... forstår ikke et dugg hva du mener... Lenke til kommentar
Wixe Skrevet 16. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2003 jeg er klar over d på tysk (ble gjort oppmerksom på d litt for sent). Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. januar 2003 Du kan vell alltids skift, forresten hvor fikk du det navnet ifra? Tyske pronoblader? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2003 Jaha... forstår ikke et dugg hva du mener... I serien 'Lars pisker og plager døde hester' presenteres: Hvorfor dukker navnet normal opp når Netconnection nevnes? http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=12741 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=25689 Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 16. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2003 tenkte jeg skulle nevne at suntek kabinettet ser konge ut, men har elendig kjølemuligheter det er stille og ikke minst er det gøy å bygge i - du trenger bare feste 1 skrue i hele kabinettet Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 16. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg fr gjøre det sånn frem til jeg finner ut hvordan jeg skal forandre brukernavnet :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå