Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Min kone vil beholde elskeren


Gjest Fortvilet

Anbefalte innlegg

Ingen fasitsvar for denne problemstillingen.

Åpent forhold passer for noen, ikke for andre.

Om det ikke passer for DEG så må du si fra og eventuelt gjøre noe med forholdet ditt. Å godta det fordi du ikke vil miste den andre, men egentlig plages av det fører bare til helvete.

Du bør bestemme deg om du er så lite sjalu at det går bra at hun har denne elsekeren eller vurdere skillsmisse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle mennesker fortjener å bli elsket..Kjærligheten er ikke enkel MEN er du med på leken så får du tåle steken blir det sagt..Jeg synes uansett at utroskap er feil og umoralsk, OG det er ikke noe man glemmer lett.. Jeg synes ikke at du burde være sammen med ei jente som både er sammen med deg og en annen,det blir bare feil PLUSS at det fører til sykdommer og fortvilelse.

Lenke til kommentar
Gjest Dame - 45

Hei - som en dame mer på din alder (virker som det er mange relativt unge og faktisk lett fordømmende som har svart deg...)vil jeg gjerne komme med et innlegg..

Har lest det som er skrevet her med stor interesse, og ønsker ikke her å forsvare dama som ønsker å beholde både elsker og mann.. men siden det virker som dere har et godt forhold og dere også kan snakke om ting så har jeg en ting jeg lurere på?: Har dere noen gang kommet inn på HVORFOR hun ønsker denne elskeren? :hmm: Det må da tydeligvis være noe hun savner i samværet dere i mellom (snakker av egen erfaring etter å ha vært/og er gift med samme mann i nær 25 år...) Hvis det er så at dere har det såpass godt sammen som dere påstår, burde kanskje det være veien å gå...Finn ut hva hun savner og se om det er noe dere sammen kan finne ut av.. Mulig elskeren da blir uinteressant å ha? Selv skulle jeg ønske min mann kunne være LITT romantisk iblandt.. selv om vi har 25 år sammen...Bare det å vise at man faktisk bryr seg om hverandre - selv om det er andre tilstede... hadde vært helt herlig! Virker som han synes det er flaut :blush: og pinlig at andre skal se det...Savner å kunne holde i hånden og slikt når man går ut på tur jeg da... Ikke at dette er en grunn til å få seg en elsker.. men slike småting betyr faktisk noe... Litt spenning er heller ikke å forakte... Etter så mange år sammen blir ting ofte ren rutine.. og jeg må si at jeg iblandt tenkter: Er dette slik jeg (vi) skal ha det i 25 år til?? :no: DA savner jeg spenningen som en forelskelse :love: jo alltid er da! Må innrømme at jeg har tatt opp kontakten med en meget god gammel venn av meg, og at alt det vi chatter om ikke alltid er noe jeg ville fortalt mannen min, men det gir meg en ekstra spenning i livet og jeg merker faktisk at jeg nå har det bedre med mannen min også.. Så det kommer altså også han til gode selv om kanskje noen også ville stemple det som utroskap? Lykke til med å prøve å redde ekteskapet - går det ikke - så lykke til videre i livet...

Lenke til kommentar

Det hadde vært OK hvis dama hadde en elsker, så ble hun oppdaget og "tryglet" om forlatelse, men når hun er fast bestemt på å beholde elskeren så er jo det totalt respektløs.

 

Tenk om mannen din(Dame - 45) hadde en yngre elsker, så snakker dere sammen bare for å finne ut at han fortsatt vil ha den yngre jenta, men han vil være sammen med deg fordi han vil skåne barna.

 

Det kan jo hende at dama savner variert sex, eller bare spenning i hverdagen. Hun er tydeligvis knyttet svært godt til denne elskeren, minner meg om et par filmer... bare på filmene så dreper den sjalue ektemannen den yngre elskeren.

Lenke til kommentar
Gjest Dame - 45
Det hadde vært OK hvis dama hadde en elsker, så ble hun oppdaget og "tryglet" om forlatelse, men når hun er fast bestemt på å beholde elskeren så er jo det totalt respektløs.

 

Tenk om mannen din(Dame - 45) hadde en yngre elsker, så snakker dere sammen bare for å finne ut at han fortsatt vil ha den yngre jenta, men han vil være sammen med deg fordi han vil skåne barna.

 

Det kan jo hende at dama savner variert sex, eller bare spenning i hverdagen. Hun er tydeligvis knyttet svært godt til denne elskeren, minner meg om et par filmer... bare på filmene så dreper den sjalue ektemannen den yngre elskeren.

9169766[/snapback]

 

Tror du misforstår meg litt her. Jeg forsvarer IKKE at hun vil beholde elskeren! Men det virker som det kan være grunnlag for å jobbe videre med forholdet UTEN elskeren - og det er da jeg mener det kan være greit å få bragt på det rene om det er noe som savnes i ekteskapet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...