ramvi Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Jeg har funnet fram til fire brukt kort. Hvilket av disse bør jeg kjøpe? - MSI-GeForce2 Pro 64MB DDR RAM - 1000 kr - ASUS GeForce2 Pro 64MB RAM - 1000 kr - Creative GeForce2 Pro 64MB DDR RAM- 1200 kr, kan diskuteres med selger Har sendt mail til selgeren av Creative kortet og spurt hvor mye han skal ha for det. Jeg blir VELDIG glad for svar, takk! Lenke til kommentar
croWman Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Vanskelig og si, da de bruker samme chipsettet... Send en mail og spør om kortet har vært overklokket, oftest har ikke dette noe å si, men mange "klokkere" plages dessverre av uvitenhet og kortet KAN tatt skade av varmen. Jeg er ikke begeistret for creatives skjermkort, nå er det noen modeller siden jeg var borte i et creativkort, men det ville ikke fungere orntlig med detonator drivere. Det er sikkert i orden nå, men skjekk litt rundt for sikkerhets-skyld. Har asusen sd eller ddr ram? Har noen av dem TV ut? Kommer du isåfall til å benytte deg av den? du må nesten selv bestemme vilket kort du skal ha, meg bekjent er det ikke neveverdige forskjeller på dem. Du må ta det litt på magefølelsen tror jeg. Jeg tror jeg ville sett mer på selger en på kort i en slik sammenheng, men nå har jeg aldri kjøpt brukte skjermkort, så jeg vet ikke om dette hørtes HELT teit ut eller... Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 gå for msi, det er de som lager korta til creative, samt at de får bra omtale for korta sine. Lenke til kommentar
extreme Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Gå for asus sitt. Dette er raskest av de overnevnte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå