ecko Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 hvordan laster jeg ned fra http://www.medibuntu.org/ jeg vil ha noe som kan spille av musikk. Lenke til kommentar
Laat Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Vil du ha en musikkspiller-distro, eller bare en musikkavspiller til linux? Lenke til kommentar
ecko Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 jeg vil ha en mediaplayer eller noe til ubuntu. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Du har "innebygd" RythmBox Applikasjoner -> Lyd og bilde -> Rythmbox Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Ehm "innebygd"? den er bare installert sammen med operativsystemet. Og til trådstarter, sjekke først hva ubuntu har forhpnds installert før du spør etter programmer, du kan bruke på ubuntu. Endret 20. juli 2007 av roberth1990 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 ... hence the quotation marks Lenke til kommentar
ecko Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 det var noe dritt i ubuntu, men det ville ikke funkee å instalere. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Kjenner du ingen som kan vise deg såpass elementære ting i Ubuntu? For å spille av mp3 trenger du kun å trykke på filen og så huke av for codecen du blir spurt om du ønsker. Noen andre kan sikkert legge ut et screenshot så du ser det. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Kjenner du ingen som kan vise deg såpass elementære ting i Ubuntu? For å spille av mp3 trenger du kun å trykke på filen og så huke av for codecen du blir spurt om du ønsker. Noen andre kan sikkert legge ut et screenshot så du ser det. 9110048[/snapback] kjenner INGEN som bruker annet enn XP. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Du trenger bare å åpne en mp3 fil i filmavspiller/totem, så får du spørsmål om du vil installere codecs Lenke til kommentar
ecko Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Du trenger bare å åpne en mp3 fil i filmavspiller/totem, så får du spørsmål om du vil installere codecs 9110466[/snapback] å da vil ikke dritten instaleres! det kommer enn eller annen feilmelding. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Sikker på at det ikke er en advarsel... Isåfall hvis det er en feilmelding hadde det vært greit å hvite hva det står, så kanskje vi kan hjelpe deg Man må godta å bruke ufrie codecer. Siden det ikke er lov å bruke disse i u.s.a Er det 7.04 du har installert? Lenke til kommentar
ecko Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 7.04 ja, nei de var ingen advarsel, og jeg gidder ikke å starte den maskinen og koble skjermen til den nå. Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Vennligst vis feil meldingene du får opp, at det bare kommer opp en feil melding sier oss lite, du må ha internett når du installerer codecsene for å spille av musikk. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Vennligst vis feil meldingene du får opp, at det bare kommer opp en feil melding sier oss lite, du må ha internett når du installerer codecsene for å spille av musikk. 9111003[/snapback] har ikke nett på maskinen så jeg kan umulig vise dere den meldinge, men når jeg prøvde å spille av en sang så fikk jeg opp 2 programmer som kunne instaleres. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Det var de alternative codecsene du så,du bare huker av for en av dem så funker mp3. Og jeg tror du må ha netttilgang for at det skal fungere,men er ikke sikker. Og du kan forrestenta screenshot og flytte det over med en minnebrikke eller noe lignende. Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Vennligst vis feil meldingene du får opp, at det bare kommer opp en feil melding sier oss lite, du må ha internett når du installerer codecsene for å spille av musikk. 9111003[/snapback] har ikke nett på maskinen så jeg kan umulig vise dere den meldinge, men når jeg prøvde å spille av en sang så fikk jeg opp 2 programmer som kunne instaleres. 9111486[/snapback] Hva med å lese hva vi skriver? vi sier her at du MÅ ha internett for å installere codecs, det er det den prøver på når du prøver å spille av en mp3... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå