morber Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Vurderer å kjøpe Opel Frontera av en tidlig årgang, 1993. Er dette gode biler? Hva bør jeg se etter når jeg skal kjøpe? Noen som har erfaring med en slik en? Er det permanent 4hjulstrekk? Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Er ikke dette Isuzu med Opel-klistremerker da? I så fall er det bare tut og kjør. Ekstremt holdbare de Isuzuene fra åttitallet. Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Dinside.no skrev dette om den første Frontera'en: "Det var vanskelig å mønstre stor glede over den forrige utgaven av Frontera. Svært vanskelig faktisk. For kvaliteten på modellen som nå er erstattet var mildt sagt laber, og støynivået nesten med på å klassifisere bilen som støysone i henhold til arbeidsmiljøloven." De skrev dette da de testet mk2: http://www.dinside.no/php/art.php?id=5302 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Mener Quentin Wilson slaktet den i gamle Top Gear også. Og for å nevne det, dagens Top Gear og gamle Top Gear er ganske forskjellige. Lenke til kommentar
Swe Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Var det ikke denne bilen det var en komplisert sak med oppe i Nord-Norge et eller annet sted, der forhandleren endte opp med å forklare at bilen ikke var laget for slike forhold (Nord-Norsk vinter)? Mulig jeg tar feil, men jeg synes å huske at det var oppe i media for et par år siden... Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Stemmer det. Bilen var faktisk ikke laget for og kjøres på grove veier, ifølge Opel. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 De aller færreste firehjulstrekkerne i dag er det. Men likevel skal de tåle å kjøre på røff vei, det har aldri vært et problem med vår Outlander, og selv ikke den elendige gen1 RAV4en vi pleide å ha hadde problemer med grove veier. Var vel faktisk diffsperre på den bilen, det eneste positive jeg kommer på med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå