Wabby Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=153144 Dette syns jeg er et godt tiltak for å hjelpe til med integrering. Det vil også hjelpe invandrerbarn med å komme i kontakt med norske barn og lære språket bedre. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 - Jeg syns ikke vi kan pålegge innvandrere noe vi ikke pålegger etnisk norske. Det er diskriminering, sier Gjul til VG. Jaha, ja. Forksjellsbehandling mot menn er likestilling, mens forskjellsbehandling mot invandrere er diskriminering. Må si at jeg er litt enig da, og å påby noe slikt smaker litt for mye av offentlig inngripen for meg. Det kommer jo også fra et parti som ikke har det høyest på agendaen. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Sant, men det har kanskje gått opp et lyst for andre partier også at integrering er viktig for at vi skal fungere bedre sammen. Mer integrering kan løse mye frem i tiden - Mindre fremmedfrykt - Mindre kriminalitet - Lettere å få jobb for innvandrere - Mer respekt og forståelse for andres religioner og kulturer. Alt dette vil jeg tro at kan skje av seg selv over årene dersom integrering blir bedre. For da blir det også mye mer kommunikasjon. Lenke til kommentar
Kasparov Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg støtter det forslaget. Men hvis man absolutt skal rake ned på det med tvang, så er det kanskje bedre med enn lov som påbyr innvandrere å lære seg norsk fortest mulig. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Tvang er et negativt ord, så kanskje formulere det annerledes som de har gjort med andre ting... Gratis -> kostnadsfritt bindingstid -> avtaleperiode tvang -> pålagt -> obligatorisk noe slikt... Endret 20. juli 2007 av Wabby Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jaha, ja. Forksjellsbehandling mot menn er likestilling, mens forskjellsbehandling mot invandrere er diskriminering. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 9115675[/snapback] Tor jeg må rydde plass i signaturen til det sitatet. Deler av den norske venstresiden i et nøtteskall det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå