zero_hero Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Eg instalerte hin dagen et 3D prophet 4000XT 64MB PCI kort i min COMPAQ Presario 5260 Pentium II 400Mz. Kortet virker fint helt til eg starter opp et spill som krever noen for avansert 3D teknologi (Halflife,Rune,Return to Castle Wolfenstein, etc.). Skjermen flimrer heftig og streker og andre visuele mareritt føler ingen skam for å vise seg på sitt verste over hele skjermen. Noen ganger går hele den JÆV## DRI## PCen i stå og eneste løsning da er å slå av strømtilførselen på den. :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x Hilsen en EKSTREMT fortvilt pc spiller. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Hva med å laste ned de nyeste driverne? Gir selv faen i drivere siden jeg også bare har en p2 400 mhz men du kan nå prøve Lenke til kommentar
FaintedGhost Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Ro ned litt her a :-? kan vel skrive ordentlig selv om du er forbanna, ja prøv å laste ned de nyeste driverene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå