Marvil Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Sikkert dumt spørsmål, men; Har et Djuiceabbonement (usikker på hvilket) per idag, og har planer om å videreføre dette. Har tidligere kjøpt mobil f.eks på komplett uten binding/sperre, men ofte finnes det jo tilbud med greie priser dersom man tegner abbonement også. Så mitt spørsmål er, kan jeg kjøpe en slik telefon som er knyttet til et slikt Djuiceabb jeg har, og dermed videreføre mitt eksisterende? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 ja, da med 12 mnd binding.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Hørte et sted og fikk beskjed om at mitt abbonement, som da var djuice allstar ikke hadde denne muligheten? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Djuice Allstar er et utgått abbonoment, skal du videreføre må du bytte til et annet enn Allstar. Finner de eksisterende på telenor sine sider Tror det er kommet nyere abbonomenter som vil være billigere og bruke en Allstar Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Allstar har ikke denne muligheten og har ikke hatt det. Det er nå et utgått abo, men kan være billig å bruke likevel. 0,39 /SMS. Billigere enn det får du det ikke hos telenor/djuice. Bare hvis du sender mange! 299 pr mnd for ubegrenset (NonStop) Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hørte et sted og fikk beskjed om at mitt abbonement, som da var djuice allstar ikke hadde denne muligheten? 9479500[/snapback] Som nevnt ovenfor er djuice allstar utgått og i tillegg har aldri Telenor gitt noe avslag på kjøp av ny mobil med binding mot dette abonnementet. Nettopp fordi det aldri har blitt solgt med 12 mnd binding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå