kroofant4 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg har ChessKontant som har blitt sperret. Hva skal jeg gjøre? Er heller ikke helt sikker på hvorfor. Det bare skjedde. Takk Lenke til kommentar
atLind Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Enig med Hobbiz der. Ring 06060 og si følgende: "Mitt abonnement er sperret, hvorfor?" Burde hjelpe deg langt på vei mot en løsning Lenke til kommentar
Pillin Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Skjønner ikke helt sånne innlegg jeg... Hmm... telefonen min fungerer ikke. Hvem kan vite hvorfor? Brukerne på amobil forumet eller kundeservice hos min leverandør? Lenke til kommentar
fujifix Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Lenge siden du har hatt påfylling eller forbruk på kontantkortet ditt? i netcom nettet er det nemlig slik at om du ikke bruker det innenfor en viss periode blir det sperret. Det samme skjer også om du sjelden fyller på kortet... husker ikke hvor lang tid det går... Endret 30. juli 2007 av fujifix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå