Gå til innhold

Telefonen kom tilbake med samme feil!

Anbefalte innlegg

Jeg jobber i en butikk som selger mobil og mobilutstyr.

For en liten stund tilbake var det en kunde innom og leverte en Nokia n70 til service.

Etter og ha vært borte i nesten 4 uker kommer den tilbake med samme feil. Verkstedet sier at den er oppgradert og testet.

Kunden påviste med en gang han hentet telefonen at den fortsatt hadde samme feil.

Dette synes jeg som selger og kunden at er alt for dårlig!

Jeg ringte derfor service verkstedet som sa at jeg bare måtte sende den inn en gang til, og vente i ca 1 mnd til.

Dette blir bare for dumt!

Jeg ringte derfor Nokia C. C. som bare ga meg sammen beskjeden! Greit nok at kunden har lånetelefon, men skal han virkelig behøve og vente i 2 mnd på telefonen sin?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kan godt ta diskusjonen på om dette i seg selv er en firkantet og vrang rutine. Men det er sånn det er nå, og det er likt for alle. Desverre.

Min mening er at dette burde resultere i samme som at tlf ikke kunne repareres.

Endret av SaianSupa
Lenke til kommentar

Opplevd det samme her faktisk sist i går. Det tok meg og kunden 2 minutter å finne feilen som de skulle reparere. Kunden hadde da faktisk laget et eget brev om historien om hva som var galt + vår beskrivelse, i dette tilfellet var det at kameraet var helt ubrukeligt, det virker som det lå noe over linsa og det tok ikke akkurat langt tid å se det.

Jeg synes da som sagt tidligere her i denne tråden at det er dårligt av service verkstedet da det står at de har testet den, hvordan skal en ha fortroligthet da?

Det er så å si å bare si at "verkstedet har det sikkert veldig travelt" og sende den tilbake med reklamasjon på tidligere service. Men enkelte kunder blir ikke fornøyde da og stiller oss i et dårlig lys, mens vi har et verksted som sier "sorry dere må vente".

Men det er vell slikt det er for de fleste forhandlere *sukk*.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...