mobilfreaken Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg jobber i en butikk som selger mobil og mobilutstyr. For en liten stund tilbake var det en kunde innom og leverte en Nokia n70 til service. Etter og ha vært borte i nesten 4 uker kommer den tilbake med samme feil. Verkstedet sier at den er oppgradert og testet. Kunden påviste med en gang han hentet telefonen at den fortsatt hadde samme feil. Dette synes jeg som selger og kunden at er alt for dårlig! Jeg ringte derfor service verkstedet som sa at jeg bare måtte sende den inn en gang til, og vente i ca 1 mnd til. Dette blir bare for dumt! Jeg ringte derfor Nokia C. C. som bare ga meg sammen beskjeden! Greit nok at kunden har lånetelefon, men skal han virkelig behøve og vente i 2 mnd på telefonen sin? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Det er kanske ikke riktig behandling men slikt skjer, han er neppe den første som blir stående uten telefon.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Det samme har hendt meg tidligere også - med en *sjokk* Nokiatelefon. Synes generelt det er veldig dårlig service på slike verksteder. I alle fall tilsier alle mine erfaringer det. Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg vet ikke vilket verksted du bruker, men på Deltaservice kan jeg merke innsendt telefon med "Reklamasjon på tidligere service" Hvis telefonen hat vært inne de tre siste mnd blir den da prioritert i køen. Lenke til kommentar
SaianSupa Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Man kan godt ta diskusjonen på om dette i seg selv er en firkantet og vrang rutine. Men det er sånn det er nå, og det er likt for alle. Desverre. Min mening er at dette burde resultere i samme som at tlf ikke kunne repareres. Endret 20. juli 2007 av SaianSupa Lenke til kommentar
orelse4054 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Opplevd det samme her faktisk sist i går. Det tok meg og kunden 2 minutter å finne feilen som de skulle reparere. Kunden hadde da faktisk laget et eget brev om historien om hva som var galt + vår beskrivelse, i dette tilfellet var det at kameraet var helt ubrukeligt, det virker som det lå noe over linsa og det tok ikke akkurat langt tid å se det. Jeg synes da som sagt tidligere her i denne tråden at det er dårligt av service verkstedet da det står at de har testet den, hvordan skal en ha fortroligthet da? Det er så å si å bare si at "verkstedet har det sikkert veldig travelt" og sende den tilbake med reklamasjon på tidligere service. Men enkelte kunder blir ikke fornøyde da og stiller oss i et dårlig lys, mens vi har et verksted som sier "sorry dere må vente". Men det er vell slikt det er for de fleste forhandlere *sukk*. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå