Øystein.F. Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Iskald grøss på nordpolen. Se videoen Lenke til kommentar
nosync Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hm, synes det såg grusomt ut. Virker som om det er brukt et 5års gammelt motor eller noe....nesten PS2 aktig.... Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 For min del er jeg ikke så opptatt av spillmotoren og grafikken, men konseptet og historien som spillet forteller. Og det er jo et interessant konsept som utviklerne har basert spillet på. Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hm, synes det såg grusomt ut. Virker som om det er brukt et 5års gammelt motor eller noe....nesten PS2 aktig.... Du kan ikke mene det... Dette så da ikke så værst ut! Og det viktigste er at det så skummelt ut =D Dette skal jeg ta en nærmere titt på! Synd vi ikke har fått noen utgivelsesdato Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg ble ikke imponert i alle fall. Så rimelig kjedelig ut i mine øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg