Gå til innhold

Heavenly Sword Demo 26 Juli


vegavnil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du mannen, spill ninja gaiden demoen så skal du se at blokk og hopp er et must..Blir jo samme som kidsa i Tekken spilla som trykker vilt i denne demoen

9150635[/snapback]

har du i det hele tatt lest? du blokker forskjellige attacks automatisk ut ifra hvilken stand du er i. satan og uvitende du er.

 

33% av folka som klager på hopp etc, er vel folk som ikke har giddet å sette seg inn i kampsystemet. Det tar litt tid å mestre folkens... Noe jeg digger, siden dette bare var demoen også

9150733[/snapback]

 

Ja satan å uvitende jeg er, jeg suger ass

 

''Nesten litt flaut, men satt meg fast i demoen. Jeg er nede i en "grotte", kommer meg ut av den, går opp noen vegger, løper på en verenda og kommer til et rom med et hull i, går jeg ned i det hullet kommer jeg tilbake til et sted jeg har vært før. Hjelp?:O''

 

Fo real haha

 

''Noen som om jeg kan sette tven min til 24 hz.

 

har en sony full hd 1080p SXRD dlp tv''

 

Haha, er jo bare å sjekke Trykk info knapp kanskje...

 

Er en bakprojeksjon tv bare så DU vet..Kan forøvrig nevne at det er det om får the darkness spillet ditt til å hakke litt.. Kanskje vi skal diskutere litt bakprojeksjon teknologi?

 

 

 

Er allt annet en uvitende... Du er allt for hypa over spillet, det mangler vesentlige elementer som gjør det frustrerende...Selvfølgelig gir dette et litt dårlig inntrykk for mange.. Spillet fungerer sikkert kjempe bra når man får taket på combo moves og de blir integrert med blokking.. Men sånne type spill skriker etter en hopp knapp..

Endret av Torrevieja
Lenke til kommentar
du mannen, spill ninja gaiden demoen så skal du se at blokk og hopp er et must..Blir jo samme som kidsa i Tekken spilla som trykker vilt i denne demoen

9150635[/snapback]

har du i det hele tatt lest? du blokker forskjellige attacks automatisk ut ifra hvilken stand du er i. satan og uvitende du er.

 

33% av folka som klager på hopp etc, er vel folk som ikke har giddet å sette seg inn i kampsystemet. Det tar litt tid å mestre folkens... Noe jeg digger, siden dette bare var demoen også

9150733[/snapback]

 

 

Er allt annet en uvitende... Du er allt for hypa over spillet, det mangler vesentlige elementer som gjør det frustrerende...Selvfølgelig gir dette et litt dårlig inntrykk for mange.. Spillet fungerer sikkert kjempe bra når man får taket på combo moves og de blir integrert med blokking.. Men sånne type spill skriker etter en hopp knapp..

9150881[/snapback]

 

Mulig gutten er Hypa på spillet.. Men hadde du lest hva jeg skrev så bør du jo skjønne at man ikke trenger en hoppe knapp? Egentlig ett jævla latterlig tema og diskutere om spillet, siden spillet er laget slik at man IKKE skal KUNNE trenge hoppe. Jeg skjønner hva du mener

men hopping og løping på vegger hører til MR.Hayabusa og la han ha de..

 

som sagt så trur jeg ikke Ninja Theory har driti seg så jævlig ut at de har lagd ett ensformig-kombo fighting spell med ei kjerring. Har de det så er det påtide pakke sekken med sverda og dra tilbake ninja land.

Endret av Imsdalo
Lenke til kommentar
Er allt annet en uvitende... Du er allt for hypa over spillet, det mangler vesentlige elementer som gjør det frustrerende...Selvfølgelig gir dette et litt dårlig inntrykk for mange.. Spillet fungerer sikkert kjempe bra når man får taket  på combo moves og de blir integrert med blokking.. Men sånne type spill skriker etter en hopp knapp..

9150881[/snapback]

 

Fiendene går også i de forskjellige stancene, det kan du se på forskjellige fargen på aura'en rundt dem, så er dersom fiendene angriper i speed-stance, så må du skifte til speedstance for å blokkere deres angrep. :-)

 

Selvfølgelig hadde det vært fint om hun kunne hoppet 8 meter opp i luften, og slikt unngå alle fiendene, men personlig synes jeg det er mere moro å måtte forandre posisjonen for å forsvare seg.

 

Merkelig at ingen klager over NG-slåssingen der du kan gå ifra kontrolleren ihvertfall i to minutter mens en Ninja hugger løs på deg, uten å dø fordi du blokkerer automatisk, ihvertfall på den aller første ninjaen i demoen hvis du ikke angriper den.

Men klager over dette.

Lenke til kommentar
Merkelig at ingen klager over NG-slåssingen der du kan gå ifra kontrolleren ihvertfall i to minutter mens en Ninja hugger løs på deg, uten å dø fordi du blokkerer automatisk, ihvertfall på den aller første ninjaen i demoen hvis du ikke angriper den.

Men klager over dette.

 

Man blokkerer jo ikke automatisk i NG. Iallefall ikke i den versjonen jeg har.

Lenke til kommentar

Haha, det var ikke store greia.. Spilte 2 minutter så slutta det .. virker kult så skal nok garantert kjøpe det.. Syntes ikke det gikk så smooth som jeg hadde håpet da.. Hadde man hatt grafikken til Heavenly Sword og gameplayet + FPS'en til Ninja Gaiden Sigma, så hadde det blitt en knallsuksess.. Minte meg veldig om god of war-spillene!

Lenke til kommentar

skjønner godt folk trur dette er et super hack and slash. når alt de gjør er trykke vilt, istede for faktisk lese kombolist. etterhvert som jeg begynte å mestre komboene og samtidig rulle unna motstanderens angrep, ble det en mere smooth og fiendene kappa i to før de vist ordet av det. må kjøpes.. :)

Lenke til kommentar

Da fikk jeg prøvd demoen. Ingen tvil om grafikken er nydelig. Men jeg vet at dette spillet kommer til å bli for kjedelig for meg. Akkurat det samme som Ninja Gaiden. Det blir på en måte bare å løpe rundt å slashe folk. Om det blir puzzles i HS hadde det vært kult, men fikk ikke inntrykk av det akkurat..

Lenke til kommentar

Gah.. Pen grafikk, og det var sikkert et genialt slossesystem, men det hjelper lite når man kan komme seg gjennom det bedre ved å klikke på knappene. Kom meg gjennom demoen uten å miste en tredjedel av livet engang og jeg så først på kombolisten etter at jeg var ferdig. :hmm:

Endret av vict0r
Lenke til kommentar
Gah.. Pen grafikk, og det var sikkert et genialt slossesystem, men det hjelper lite når man kan komme seg gjennom det bedre ved å klikke på knappene. Kom meg gjennom demoen uten å miste en tredjedel av livet engang og jeg så først på kombolisten etter at jeg var ferdig. :hmm:

9154589[/snapback]

Det er at det er mye mer gøy og ha kontroll på hva man gjør. man blir dessuten fortere ferdig med demoen viss man kan komboene og spesial angrepene

Lenke til kommentar

virker nesten som folk ble skuffa over HS nå, Folkens en demo viser aldre hele spillet.. jeg foreslår dere går ser noen Previews av spillet. Enten fra Gametrailers.com eller IGN.com seriøst heavenly sword handler ikke bare om kamp og komboer. grunn til at det også blir katigorisert som Adventure spill fra Sony's side. :thumbup:

Lenke til kommentar
men det hjelper lite når man kan komme seg gjennom det bedre ved å klikke på knappene. Kom meg gjennom demoen uten å miste en tredjedel av livet engang og jeg så først på kombolisten etter at jeg var ferdig. :hmm:

9154589[/snapback]

 

Bare in mind, that what you’re playing now is a level early on in the story, you can scrape through it just by mashing buttons - try that in the later chapters and you’ll get your (gorgeous) ass handed to you on a plate…
Lenke til kommentar
Bare in mind, that what you’re playing now is a level early on in the story, you can scrape through it just by mashing buttons - try that in the later chapters and you’ll get your (gorgeous) ass handed to you on a plate…

9155027[/snapback]

 

 

Forklarer en del det ja, men ganske synd at folk ikke orker å sitte seg inn inn kombo systemet før de slakter det.

Kampsystemet er kanksje ikke der oppe med ninja gaiden, men det føles unikt og dypt ut,

noe man ikke kan si om 90% av andre spill som slippes in denne sjangeren.

 

Tror dette spillet kommer til å levere en flott opplevelse til slutt, nydelig grafikk, bra musikk, mulig en god historie

og et kampsystem som belønner den som orker å sitte seg ned å lære det.

 

Listen minner sterkt om noe som kan kalles et god spill, men for all del smaken er som baken :tease:

Lenke til kommentar

nå ville vel jeg sagt at NG er enda med button mashing.. Jeg runda vel NGS med kunn ett få tall komboer og de fungerte hele spillet.. kampsystemet i HS var mye bredere og virka som jeg måtte ta hensyn til at jeg ikke kunne blokke enkelte angrep fra motstanderen .. men det er vel bare en smak sak

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...