Gå til innhold

Heavenly Sword Demo 26 Juli


vegavnil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kampsystemet i dette spillet må være noe av det mest geniale til dags dato. Jeg har spilt gjennom demoen ihvertfall 10 ganger, men sliter ennå med få å til alle triksa.

 

Noen tips for hvordan man kommer opp i aerial når det er mange fiender rundt deg? Blir som regel bare kaos her i gården.

9150181[/snapback]

 

Hvis du kalerer å bli kvitt de folka som har skjold, blir det lettere å bruke aerial attacks synes jeg ihvertfall.

Lenke til kommentar

Sååååå skuffet...

 

Har sett frem til demoen i hele dag, og DETTE er det jeg får?!

 

Flashy halvnakent kvinnfolk dreper hundre folk på så mye som to (ja, hele to) forskjellige arenaer, kort avbrutt av button-pressing sekvenser man føler seg HELT avkuttet fra?

 

Joda, grafikken var meget pen, bakgrunnene var pene, men jeg spiller ikke spill for å se på de pene bakgrunnene, det har man wallpapers til.

 

Kampsystemet var vannvittig omfattende, men det var jo for guds skyld ingen vits i å bruke det. Spilte igjennom hele demoen bare ved å trykke triangle/square om hverandre om igjen og om igjen...og om igjen...og om igjen.

 

Det kommer helt sikkert tidspunkt senere i spillet der å mestre kampsystemet blir viktig, men skal jeg gidde å drive med det, skal det ihvertfall være et poeng.

 

Spillet som endelig produkt blir helt sikkert bra, men demoen drepte ihvertfall all lyst til å bruke noe penger på spillet.

 

:cry:

Lenke til kommentar
Oi, begynner å bli en del med PS3 her nå. Rundt 30 som har svart bare i denne tråden.

 

Men hvor kort var demoen? 10 minutter?

9150321[/snapback]

 

Jeg klarte den på 6 min trur jeg, men da brukte jeg special attack som tok alle på det største stedet.

Første gang brukte jeg hvertfall over 10min er jeg sikker på

Lenke til kommentar

Jeg syntes dette var konge.. :)

Fighting-messig, synes jeg det var litt vansklig.

 

Minte meg en god del om Ninja Gaiden demoen (har bare spillt demoen der), med rullingen og slossingen, men syntes det var endel vanskligere og overleve i Heavenly Sword, og var en god del tøffere slåssing på skjermen her..

 

Når jeg utførte skikkelige komboer her var det rett og slett fantastisk stilig, har sett den komboen når hun slår mellom beina på en fyr før på trailer, men det var frysninger på ryggen første gang jeg utførte den selv tror jeg faktisk jeg var heldigere med kameravinklingen, enn i traileren (noen som vet hva den komboen heter)?

Var litt i hektiske laget til at jeg fikk pugget den, må lese på listen.

 

Fikk ikke bygd opp noen superstyle-moves tror jeg, men de vanlige komboene var jo like tøffe som jeg innbilte meg at de superstylemovene var.. :)

 

Det lille jeg så av art-direction var kuult, nesten på høyde med GoW-spillene. :)

 

OK.. Det var mine førsteintrykk..

Selv om jeg ikke er den som kjøper mest fighting-action-spill, så skal dette kjøpes.. :)

 

Nå skal jeg ut på nettet og lete etter den bakgrunnen til å ha i XMB, som viser når du har holder på å velge demoen til start..

 

Angående utseende på dataspill-heltinner, så tror jeg Lara Croft må legge seg under kniven om hun skal ha sjangse til å ta tilbake tronen, hehe... :)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Noen tips for hvordan man kommer opp i aerial når det er mange fiender rundt deg? Blir som regel bare kaos her i gården.

9150181[/snapback]

 

Jeg har ikke spillt i nærheten av så mye som deg, tror det var best å gå i speedstance, og bruke 2 eller 3 firkanter før du tok trekant.

Jeg pleide å rulle vekk fra store grupper for så å sikte meg inn på de før jeg gjorde det.. :)

Lenke til kommentar

Først og Fremst Må jeg være enig med at jeg blir litt Skuffet, om man kan komme seg langt om ikke igjennom hele spillet ved kunn bruk av Firkant/Trekant om hverandre. For gudskyld la fighting bli mer komplisert enn det.

Jeg følte kamp systemet og komboen kom i bruk etter ett par stykker var daue. Da var det mer rom og Større mulighet for at jeg kunne utføre den komboen som passet for sitvasjonen, dermed mye mer effektivt enn kunn Firkant/Trekant.

 

Jeg er litt usikker på om Dodge analogen er på riktig side av kontrollen, for all del har du ett ekstra sett med hender fungerer det.. nei jeg følte ikke dodgingen ble effektiv nok når jeg skulle utføre komboer samtidig.. Muligheten og sansynligheten for at man kan bytte om bevegelse og dodge i orginalen er vel heller liten..

 

Eller Digga jeg spellet grovt. ikke mist fløyt det ganske bra når du svinger rundt deg. omgivelsene henger ikke etter. Hoppe knapp? hva skal du med en hoppe knapp? virkelig ikke noe bruk for det her, du skal drepe fienden ikke hoppe på han. Det er verken noen 100 meter hekk heller så la hoppe knappen forbli Ryu Hayabusa sin. Blokke knapp? ok lær deg kamp systemet og komboer, så skal du se at ho blokker av seg selv bare du velger riktig stance.

 

De har nok brukt mye tid på kampsystemet å derfor håper jeg virkelig ikke at de har lagd spellet så en dritt unge på 12 som ikke klarer huske komboene, skal kunne surfe igjennom spellet med Trekant og Firkant..

 

Demoen var kort men trenger ikke mer heller, jeg kommer til å kjøpe det, for jeg trur ikke de som lager ett spill som dette lar det bli ødelagt av bagateller.

 

Men som nevnt tidligere av andre her, Det virker som at du får ikke 100% game experience før du setter deg godt inn i komboer og Kamp system. Å dette er vel verdt det når du skal betale 500 kr for det i Norge

 

vil vel kalle detta God of War on Acid! :thumbup:

Lenke til kommentar
du mannen, spill ninja gaiden demoen så skal du se at blokk og hopp er et must..Blir jo samme som kidsa i Tekken spilla som trykker vilt i denne demoen

9150635[/snapback]

har du i det hele tatt lest? du blokker forskjellige attacks automatisk ut ifra hvilken stand du er i. satan og uvitende du er.

 

33% av folka som klager på hopp etc, er vel folk som ikke har giddet å sette seg inn i kampsystemet. Det tar litt tid å mestre folkens... Noe jeg digger, siden dette bare var demoen også

Endret av henrikr
Lenke til kommentar
du mannen, spill ninja gaiden demoen så skal du se at blokk og hopp er et must..Blir jo samme som kidsa i Tekken spilla som trykker vilt i denne demoen

9150635[/snapback]

har du i det hele tatt lest? du blokker forskjellige attacks automatisk ut ifra hvilken stand du er i. satan og uvitende du er.

 

33% av folka som klager på hopp etc, er vel folk som ikke har giddet å sette seg inn i kampsystemet. Det tar litt tid å mestre folkens... Noe jeg digger, siden dette bare var demoen også

9150733[/snapback]

 

Helt enig i det der, det er mye morsommere å lære seg et komplisert kamp system enn å hakke løs på noen knapper!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...