Gå til innhold

Heavenly Sword Demo 26 Juli

vegavnil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg gir denne her godkjent. :) Pent nok å sjå på, og der ser ut til å vere eit djupt kampsystem der ein faktisk må sette seg litt inn i ting for å bli god. Eg får sterke God of War-assosiasjonar, men liker hovudpersonen betre...får litt meir helte-vibbar frå Nariko. Kratos er litt meir "brutal mann". Og so ser ho betre ut. Likte av ein eller annan grunn tau-sekvensen veldig godt.

Tenker dette blir kjøpt. :)

Kay

Lenke til kommentar

Å sammenligne en gresk hissig fordømt enorm kriger med ei lekker puppedame blir litt feil, ja, jeg kan skjønne at de to sammenlignes, men de er så forskjellig som man kan få det. Og bare som det er sagt, Kratos er ingen helt, han er vel mer djevelen på plyndringstokt.

--

Spilte gjennom demoen for tredje gang nå, ser utrolig flott ut, slåssmekanismen var veldig bra, men føler at det krever mye øving. Jeg fikk for eks ikke til å gjøre noen luftangrep, men det kommer seg vel. I tillegg slet jeg også med å blokkere slag, ettersom man ikke kan røre stikka i det hele tatt for å blokkere. Dette syns jeg de bør forandre på, da de fleste er vant til egen knapp for blokkering.

Endret av Stikko
Lenke til kommentar
Spillet blir bedre og bedre desto mer man mestrer slåssingen. I starten virka det litt dølt men nå er det helt fantastisk nå som jeg skjønner systemet mer og mer.

9149748[/snapback]

Der er det ett godt eksempel, øvelse gjør mester :thumbup:

Ble bedre å bedre når jeg fikk dreisen på slåssinga

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Syns det ble litt lettere å uføre arieal moves med X knappen.

En kjek måte å få til arieal kombos på er, power stance trekant sånn at du stunner de, så raskt over i ranged stance og opp i luften med de, mange kule arial moves :thumbup:

Endret av Toreal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...