_KroSjefen_ Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Virket veldig lovende syns jeg. Lol med norsk tale. Men jeg ser ikke poenget, det er jo ikke et barnespill akkurat. 9149308[/snapback] norsk tale..? eg valgte norsk men fikk engelsk tale..hmm Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Virket veldig lovende syns jeg. Lol med norsk tale. Men jeg ser ikke poenget, det er jo ikke et barnespill akkurat. 9149308[/snapback] norsk tale..? eg valgte norsk men fikk engelsk tale..hmm 9149322[/snapback] Options tenker jeg.. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Har aldri sett så mange online på ps3'n samtidig iaffall... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Har aldri sett så mange online på ps3'n samtidig iaffall... 9149371[/snapback] Samma her gitt. Rett før eg spretta eit par bokser øl gitt. Menne noen som er med på litt FOM? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Dårlig sommer mala? 9149258[/snapback] Beste på mange år gitt, ihvertfall spillmessig. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 jaja...satge på norsk og heile spillet fikk ein kaptein sabeltann feel over seg.. "kutt repene", "du ser sint ut"...lol Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 "Pass dere for kanten" Eller ka faen Nei, komikk trudde vi på, og komikk blei det! Priceless. Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Ang hoppe knapp, så kan du slå av sixaxis (riste/hopp) i options menyen og bruke X knappen som hopp når du skal utføre areial kombos. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Eg gir denne her godkjent. Pent nok å sjå på, og der ser ut til å vere eit djupt kampsystem der ein faktisk må sette seg litt inn i ting for å bli god. Eg får sterke God of War-assosiasjonar, men liker hovudpersonen betre...får litt meir helte-vibbar frå Nariko. Kratos er litt meir "brutal mann". Og so ser ho betre ut. Likte av ein eller annan grunn tau-sekvensen veldig godt. Tenker dette blir kjøpt. Kay Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Å sammenligne en gresk hissig fordømt enorm kriger med ei lekker puppedame blir litt feil, ja, jeg kan skjønne at de to sammenlignes, men de er så forskjellig som man kan få det. Og bare som det er sagt, Kratos er ingen helt, han er vel mer djevelen på plyndringstokt. -- Spilte gjennom demoen for tredje gang nå, ser utrolig flott ut, slåssmekanismen var veldig bra, men føler at det krever mye øving. Jeg fikk for eks ikke til å gjøre noen luftangrep, men det kommer seg vel. I tillegg slet jeg også med å blokkere slag, ettersom man ikke kan røre stikka i det hele tatt for å blokkere. Dette syns jeg de bør forandre på, da de fleste er vant til egen knapp for blokkering. Endret 26. juli 2007 av Stikko Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Synes demoen var imponerde og grafikken var dritdigg, dog demoen var litt kort men jeg kjente det var intens kamp inni meg jeg ville ikke dø i demoen, kjempet tappert og slåssinga var jo eid, kule moves osv Blir nok ett kjøp ja Endret 26. juli 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Digget spillet! Herlig grafikk og kult gameplay. Likte slosseesystemet veldig godt. Dette er noe å se fram til! Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Virker som spillet er jæla bra.. skal laste ned nå Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Neste store spill er gta? Spillet virket greit, men selv etter den korte demoen trengte en pause fra knappetrykkingen. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Spillet blir bedre og bedre desto mer man mestrer slåssingen. I starten virka det litt dølt men nå er det helt fantastisk nå som jeg skjønner systemet mer og mer. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Spillet blir bedre og bedre desto mer man mestrer slåssingen. I starten virka det litt dølt men nå er det helt fantastisk nå som jeg skjønner systemet mer og mer. 9149748[/snapback] Der er det ett godt eksempel, øvelse gjør mester Ble bedre å bedre når jeg fikk dreisen på slåssinga Endret 26. juli 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Neste store spill er gta? Spillet virket greit, men selv etter den korte demoen trengte en pause fra knappetrykkingen. 9149728[/snapback] AMEN TO THAT! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Ang hoppe knapp, så kan du slå av sixaxis (riste/hopp) i options menyen og bruke X knappen som hopp når du skal utføre areial kombos. 9149434[/snapback] Det skal jeg gjør det som du sa der , men likte du kunne bevege sixaxisen når du slåss for å få fram aerialmoves Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Syns det ble litt lettere å uføre arieal moves med X knappen. En kjek måte å få til arieal kombos på er, power stance trekant sånn at du stunner de, så raskt over i ranged stance og opp i luften med de, mange kule arial moves Endret 26. juli 2007 av Toreal Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Dere har nok funni ut at man kan kaste ting med X, men hviste at hvis dere holder X knappen inne når du kaster kan du styre det du kastet med SIXAXIS kontrollen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå