_KroSjefen_ Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 legg merke til att viss du gjer det bra i kampen så blir fiendene vanskligere, dynamisk vansklighets grad. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 flott grafikk og lyd men gameplay blir kjedelig? Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Tror ikke gameplayet blir kjedelig i lengden. Vi får en liten smakebit, det vil jo være flere ting å gjøre / ting å kjempe mot i fullversjonen. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Da var jeg ferdig med demoen. Utorlig mange kule comboer Flott grafikk og lyd også. Men ble litt skuffet over at demoen var så utrolig liten. Men jaja, noe bra å se fram til Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 flott grafikk og lyd men gameplay blir kjedelig? 9148828[/snapback] når man unlocker nye komboer og andre ting så skal nok gameplayet holde ut spillet, men spillet bør få litt variasjon. Minigames var ganske brae syns nå jeg Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 blir jo digg med enda flere comboer, syke våpen, og bossfights, samt puzzles. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Skulle vært 1080P Sinnsyke omgivelser. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Skulle vært 1080P Sinnsyke omgivelser. 9148955[/snapback] Ja husker eg såg de første gode filmene fra spillet. Fikk eit lite sug i magen av omgivelsene rundt. Da skal jævelskapen installeres! Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 er på 29% her siden sisst melding,mayne as ! Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det er utrolig bra grafikk av omgivelsene bak, spesielt den fossen osv Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 95 % Høres ut som om dere liker demoen. Men at den er kort er jo ingen bombe. Utviklerne skal gi oss en smakebit, og målet deres er at vi skal forelske oss. Det virker det jo som om de har klart Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 sitter på 55% ... regner med det blir en preorder etterpå gitt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Jøss dette her var nesten tidenes mest sugne demo Var dette alt? Og eg trudde Area 51 teaser demoen var kort. Uansett så var grafikken rimelig heftig uten tvil, sinnsykt herlig områder! Gameplay`et følte eg var God of War HD-Edition,men det var jo sinnsykt bra så Veit ikkje heilt om eg vil basere kjøpet mitt på denne lusne demoen akkurat. EDIT: Eg tror også at eg vil spille igjennom ein evt. retail på ENGELSK. Prøv norsk folkens Endret 26. juli 2007 av Mala Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Inntrykket blir bare bedre og bedre nå. Grafikk og lyd er top notch. Savner en blokk knapp for speed stance. Men ellers så syns jeg kombo systemet er bra. Ganske kult at du hopper med sixaxsis når du tar arielkombos. Likte også stylemovesene, level 2 sier jeg bare "Ouch" til he he. Er det noe "lock on" når du skal kaste ting? Døds vanskelig å treffe noe selv om du kan styre med aftertouch når du holder X knappen inne. Demoen er for kort til å si om det når opp til god of war, men blir nok kjøp dette TipsHere’s some tips to get more out of the demo: BLOCK - blocking is automatic but you have to be in the right stance. ie. Speed Stance will block Blue Attacks Power Stance will block Orange Attacks Evade will avoid the unblockable Red Attacks Range Stance won’t block COUNTER MOVES Learn the block-breaker combos in the pause menu to break enemy blocking Master Counters If you get KO’d jerk the motion controller upwards while you are still in the air To do an aerial combo: L1+triangle launches an enemy up in the air (not easy to do) jerk controller up to launch yourself into air try one of the aerial combos in the pause menu Endret 26. juli 2007 av Toreal Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Dette er noe av det dårligste eg har spilt. Du kan ikkje hoppe Ødelegger spille. Virket som en dårlig versjon av god of war. Combaten og styringen var fo¨rferdelig. Ikkje blokke knapp Grafikken var heller ikkje mye å skrytte av. Heldig hvis har vi metal gear å se frem til. Eneste spille til Ps3 eg har lyst på hitil. Men det kommer sikkert noen spill neste år som eg kommer til å kjøpe Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) wow...tydelig att smaken er som baken her.. eg syntes dette var mega heftig..må sette seg inni kontrollene før ein kan bli uberslossekjempe.. kan vel heller ikkje basere spillet utifra denne lille demoen.. Endret 26. juli 2007 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Dette er noe av det dårligste eg har spilt. Du kan ikkje hoppe Ødelegger spille. Virket som en dårlig versjon av god of war. Combaten og styringen var fo¨rferdelig. Ikkje blokke knapp Grafikken var heller ikkje mye å skrytte av. Heldig hvis har vi metal gear å se frem til. Eneste spille til Ps3 eg har lyst på hitil. Men det kommer sikkert noen spill neste år som eg kommer til å kjøpe 9149279[/snapback] Virker som du ikke har satt deg inn i spillet helt. Digger at det ikke er en blokke knapp. At forskjellige stances, blokker forskjellige attacks. Styringen for min del var nydelig Edit, du kan jo hoppe med comboes Endret 26. juli 2007 av henrikr Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Virket veldig lovende syns jeg. Lol med norsk tale. Men jeg ser ikke poenget, det er jo ikke et barnespill akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå