stoff3r Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) hei. fikk en annonse fra bohus om en stol de hadde på salg, så genial ut så jeg tok en tur. prøvde den og ble litt forelsket. grei lyd og veldig bra komfort. men har noen denne hjemme? er gjerne ute etter noen dypere erfaringer med høyttalerne og subben. Endret 22. juli 2007 av st0ff3r Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hm, det så ikke så dumt ut. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 ja den ser svært morsom ut. nå er den på tilbud i bare tre dager til, så spørs om jeg tar en siste titt på den. har egentlig ikke råd, selv om 795 er grei pris. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 795? Hm da kan det vel ikke være rare høyttalerne som er i. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 upraktisk å ha en stol og høytalerene i samme konstruksjon, men for 800kr så kan det være en gøy ting å ha. Tviler på at lydkvaliteten er spesiellt bra om du er kresen til den prisen dog... det blir vel mest en kul gimmick... -Stigma Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Lurer på om ikke Itavisen testet denne stolen i en av klikk videopodcastene de har sluppet. Husker ikke helt hvilken, men mener det må være en av de tidligste episodene. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Lurer på om ikke Itavisen testet denne stolen i en av klikk videopodcastene de har sluppet. Husker ikke helt hvilken, men mener det må være en av de tidligste episodene. 9141775[/snapback] oj. dette må jeg ta en nærmere titt på. forøvrig tar det antagelig helt av med slike møbler nå. jeg jobber på toys "r" us, og vi har fått inn 3 forskjellige slike stoler. dårlig kvalitet:P men masse bass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå