warlord Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Her en dag da jeg ryddet i kjelleren fant jeg min 5år gamle Pc :-? . Da fant jeg på den sinsyke ideen om å klokke den. Jeg hadde som mål å få den gamle "sveklingen" opp på minimum 600Mhz 8) . jeg fant frem vannkjølinga som ikke virket men reparerte den for dette formålet pluss at jeg fant frem gamle kjøleribber og vifter. Da jeg hadde koblet opp vannkjølinga og kjøleribbene som ble brukt som ramsinks oppgraderte jeg mine drivere for å ha optimale forhold. etter en iherdig jobbing med å finstille Pc fikk jeg den opp i 472Mhz :o . Ja ja jeg nådde ikke målet men se på forholdene: 166/472Mhz Det er jo nesten magisk. om ikke lenge får jeg vel sette inn peltier for å se om jeg klarer å klemme ut de siste Mhzene men det får vente til en annen gang . Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Her en dag da jeg ryddet i kjelleren fant jeg min 5år gamle Pc :-? .Da fant jeg på den sinsyke ideen om å klokke den. Jeg hadde som mål å få den gamle "sveklingen" opp på minimum 600Mhz 8) . jeg fant frem vannkjølinga som ikke virket men reparerte den for dette formålet pluss at jeg fant frem gamle kjøleribber og vifter. Da jeg hadde koblet opp vannkjølinga og kjøleribbene som ble brukt som ramsinks oppgraderte jeg mine drivere for å ha optimale forhold. etter en iherdig jobbing med å finstille Pc fikk jeg den opp i 472Mhz :o . Ja ja jeg nådde ikke målet men se på forholdene: 166/472Mhz Det er jo nesten magisk. om ikke lenge får jeg vel sette inn peltier for å se om jeg klarer å klemme ut de siste Mhzene men det får vente til en annen gang . lol, har du fritidsproblemer ? :wink: Neida, det er nok gøy det! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Det er mye overklokking i % det! Har du noen bilder av maskina? Lenke til kommentar
warlord Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Nei, men det er en gammel Packard Bell (executive multi-media) . Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 B U L L S H I T Det er jo så umulig som det kan bli. Har jaggu lite å finne på altså, liksom sitter her å finner opp tullehistorier. Lenke til kommentar
psyco Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 det er det dummeste jeg har hørt..... umulig er det........ er et par som burde se seg lurt av eb 14iss som vil væra hardcore overklokker........ Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Nei sorry, men dette har jeg lite tro på. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 TULL ! Men tilbake til virkeligheten: Hvis det er en P166 MMX så er den relativt overklokkbar. Jeg har selv klokket en sånn til 250MHz (3x83,33MHz) Men firehundre+ skal du bare glemme med all verdens peltier og vann. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 166@472?!? U-M-U-L-I-G!-!-! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 ikke rart han ikke hadde bilder Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Han har sikkert "glemt" tråden, så jeg sendte han en PM og ba han poste opp noen bilder, men det er veldig usannsynelig at han har klokka så mye, tviler på at resten av systemet hadde hengt med, hvertfall viss han bare klokker med fsb, men hva hvet vi? Trur det bare er jug og pøkk... "reparerte" vannavkjølinga...hmm Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Kan du gi noe detaljer angående FSB og multiplier? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå