Gå til innhold

C2D E6600, C2D E6850 eller Quad-core Q6600?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her skal vi ikkje TRO, her ska vi VITE!

Man kan tro i kirka....

9239377[/snapback]

Og selv der er det fåfengt...

9241543[/snapback]

Superbygger tror at han har en G0

Kirkegjengere tror på gud, jesus og den blå ånden i lampen.

Jeg tror jeg setter mine penger på superbygger.

Lenke til kommentar
Superbygger:

Takker for infoen :D og grattis med en suveren CPU ;)

9247565[/snapback]

Jo takker for det Theo343 :D er strålende fornøyd jeg :thumbup: g0 el ikke så angrer jeg ikke kjøpet i det hele tatt :p maskinen takler alt så lett, oppgraderte fra en 6400 cpu.

Superbygger:

Selv om det ikke ble G0 denne gangen tror jeg du blir fornøyd likevel :!:

Velkommen i Quadklubben :thumbup:

Mvh

amdme

9247726[/snapback]

Takker for det amdme :D cpuen er bare helt konge :thumbup:

Her skal vi ikkje TRO, her ska vi VITE!

Man kan tro i kirka....

9239377[/snapback]

Og selv der er det fåfengt...

9241543[/snapback]

Superbygger tror at han har en G0

Kirkegjengere tror på gud, jesus og den blå ånden i lampen.

Jeg tror jeg setter mine penger på superbygger.

9248109[/snapback]

pengene mine ble godt investert mener nå jeg :D

Lenke til kommentar

jeg skal velge mellom q6600 og E6850, spilling, musikk og surfing. Lite bilde/film. Jeg tror at E6850 er best for meg i dag, men kommer ikke til å bytte med det første, skal sikkert ha den i minst 2 år. Vil E6850 klare seg greit da på nye spill som støtter quad?

Lenke til kommentar

Jada den vil funke helt utmerket :thumbup: men jeg merket sinnsyk forskjell når jeg oppgraderte nå :D alt gikk så sinnsyk bedre :thumbs: jeg driver stortsett det samme som deg og jeg valgte Q6600 pga den er mer framtidsrettet og at den vil klare seg bedre med de kommende spill enn E6850 :yes: det var Theo343 som overbeviste meg :cool: og som sagt så angrer jeg ikke ett sekund :no: jeg ville valg Q6600 hvis jeg var deg :thumbup:

Lenke til kommentar
Jada den vil funke helt utmerket  :thumbup:  men jeg merket sinnsyk forskjell når jeg oppgraderte nå  :D  alt gikk så sinnsyk bedre  :thumbs: jeg driver stortsett det samme som deg og jeg valgte Q6600 pga den er mer framtidsrettet og at den vil klare seg bedre med de kommende spill enn E6850  :yes: det var Theo343 som overbeviste meg  :cool:  og som sagt så angrer jeg ikke ett sekund  :no: jeg ville valg Q6600 hvis jeg var deg  :thumbup:

9253413[/snapback]

Ehe, E6850 er i posten allerede :p tror en høyt klokket CPU vil passe meg akkurat nå.. den klarer seg i Supreme Commander også håper jeg? Quaden er ikke så sykt mye bedre for det spillet? Vil jeg klare ok grafikk med 2gb pc2-6400ram og geforce 7900gt 512mb?

Lenke til kommentar
Jada den vil funke helt utmerket  :thumbup:  men jeg merket sinnsyk forskjell når jeg oppgraderte nå  :D  alt gikk så sinnsyk bedre  :thumbs: jeg driver stortsett det samme som deg og jeg valgte Q6600 pga den er mer framtidsrettet og at den vil klare seg bedre med de kommende spill enn E6850  :yes: det var Theo343 som overbeviste meg  :cool:  og som sagt så angrer jeg ikke ett sekund  :no: jeg ville valg Q6600 hvis jeg var deg  :thumbup:

9253413[/snapback]

Ehe, E6850 er i posten allerede :p tror en høyt klokket CPU vil passe meg akkurat nå.. den klarer seg i Supreme Commander også håper jeg? Quaden er ikke så sykt mye bedre for det spillet? Vil jeg klare ok grafikk med 2gb pc2-6400ram og geforce 7900gt 512mb?

9271581[/snapback]

Det kommer til å funke helt fint det :thumbup:

Lenke til kommentar

9253413[/snapback]

9271581[/snapback]

Det kommer til å funke helt fint det :thumbup:

9273635[/snapback]

ok takker :D godt å høre, SC ser SyKt kult ut! kjøper det neste uke! :tease:

Endret av Bladoman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...