Gå til innhold

Lair utsatt... i EU.

Swoofah

Anbefalte innlegg

Som seg hør og bør </ironi>, og som ser ut som en trend blitt for EU lanseringer, så har da Lair blitt dytta til tilbake til Oktober her i EU. Dette ble ytret på TGS igår.

Ellers ble det også lansert noen nye screens, og ting ser fremdeles makeløst bra ut

LINK

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bombe, Darkness ble også utsatt. Er så latterlig det her. Nå bør de komme med ett fullverdig PS3 spill og ikke noe jalla Xbox port snart før jeg klikker.

9108893[/snapback]

Er lair en latterlig jalla-port fra xbox? :ermm: Å mener du, Avean, at Lair ikke er et verdig PS3 spill? Går det bra med deg?

Lenke til kommentar

Lair var satt til 26 september. At det da blir utsatt til oktober( måneden etterpå) gjør meg ingen verdens ting. Trenger ikke bli så lenge. Dessuten kommer Heavenly Sword 26 september. Kanskje de ville ha et lite mellomrom mellom de 2 store titlene :hmm:

Sant nokk at The Darkness ble utsatt en LITEN stund, men PS3 versjonen ser bittelitt bedre ut. Dessuten har PS3 eiere fått en demo av The Darkness imotsetning til 360 eiere. :)

Lenke til kommentar
Bombe, Darkness ble også utsatt. Er så latterlig det her. Nå bør de komme med ett fullverdig PS3 spill og ikke noe jalla Xbox port snart før jeg klikker.

9108893[/snapback]

Er lair en latterlig jalla-port fra xbox? :ermm: Å mener du, Avean, at Lair ikke er et verdig PS3 spill? Går det bra med deg?

9109428[/snapback]

? Hæ les teksten min engang til. Aldri sagt det, men det som har kommet hittil er bare jalla Xbox porter som ikke gjør konsollen fnugg verdig engang. Har hatt konsollen siden Jul så du kan si jeg er litt lei av å se utsettelser når fullverdige PS3 titler skal komme.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

I know! Var bare måten du formulerte deg på! Kunne høres ut som om du mente Lair var til 360 og ble portet over til PS3! Siden du nevnte The Darkness, som er et multiplattform spill som ble utsatt på PS3. Lair er kun på PS3, men blir utsatt i Europa. Er jo ikke helt samme situasjon! Var uansett ment som en spøk! :)

Mangen av spillene til PS3 har potensiale til å gjør slik at jeg må skaffe meg en PS3 (Les: Little Big Planet! :p). Lair ser også veldig interesant ut! Men slik det er nå har ikke jeg, som allerede har 360 bruk for en PS3. Så jeg er også spent på mangen av titlene! Tar bare litt tid! Må også bemerke at jeg kun spiller spill på min spillkonsoll!

Lenke til kommentar

De fire største titlene hittil er vel Oblivion, R:FOM, Motorstorm og Ninja Gaiden Sigma. Oblivion er utvilsomt en forbedring fra Xbox-versjonen. Ninja Gaiden Sigma er en remake, og uten tvil den beste versjonen hittil. De to andre er eksklusive.

Ellers er jo Tekken 5 DR, Super Stardust HD og Calling All Cars fine spill.

Bare dårlige xbox-porter? Jeg henger ikke helt med der. Line-upen fremover mot jul er forsåvidt ganske så omfattende.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar
Er det bare meg eller har Sony utvikla enn vidunderkonsoll som selv Sonys interne studios sliter med å lage spill som er konsollen verdig  :whistle:

9110507[/snapback]

Kan du venligst bevege deg bort fra Sony delen av forumet. Hvertfall PS3 delen. Forstår at du tydeligvis ikke har en og bare vil inn her og stikke inn tvilsome utalelser om PS3. Noe som vi ikke trenger her. Dette er andre posten jeg ser du skriver på kort tid. Er sikkert mange flere som dette. Vil nødig reportere deg. For det du driver med er ikke subjektive meninger eller tanker, men trolling som skaper dårlig stemning.

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller har Sony utvikla enn vidunderkonsoll som selv Sonys interne studios sliter med å lage spill som er konsollen verdig  :whistle:

9110507[/snapback]

Det er utsatt i EU. Grunnen pleier vanligvis da og være at det skal oversettes til flere språk. Mange spill på PS3 er f.eks. på norsk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...