Swoofah Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Som seg hør og bør </ironi>, og som ser ut som en trend blitt for EU lanseringer, så har da Lair blitt dytta til tilbake til Oktober her i EU. Dette ble ytret på TGS igår. Ellers ble det også lansert noen nye screens, og ting ser fremdeles makeløst bra ut LINK Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hvis det er tilfelle er det vel bare å bestille den også fra USA da... Ikke noe problem Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Lair har vel ikke noe online mode heller.. så det skulle ikke være noe pes i det heletatt Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Allerede forhåndsbestilt fra vgp. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Allerede forhåndsbestilt fra vgp. 9108345[/snapback] Vurderer å gjøre det samme akkurat nå faktisk... nå som jeg har penger burde jeg forhåndsbestille som en gud - før det blir tomt =D Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 kjøper ikke PS3 spill i EU lenger Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Bombe, Darkness ble også utsatt. Er så latterlig det her. Nå bør de komme med ett fullverdig PS3 spill og ikke noe jalla Xbox port snart før jeg klikker. Endret 20. juli 2007 av Avean Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Why even bother? Alle singelplayerspill skal kjøpes fra VGP uansett så intet problem for meg Lenke til kommentar
Northland Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Bombe, Darkness ble også utsatt. Er så latterlig det her. Nå bør de komme med ett fullverdig PS3 spill og ikke noe jalla Xbox port snart før jeg klikker. 9108893[/snapback] Er lair en latterlig jalla-port fra xbox? Å mener du, Avean, at Lair ikke er et verdig PS3 spill? Går det bra med deg? Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Lair var satt til 26 september. At det da blir utsatt til oktober( måneden etterpå) gjør meg ingen verdens ting. Trenger ikke bli så lenge. Dessuten kommer Heavenly Sword 26 september. Kanskje de ville ha et lite mellomrom mellom de 2 store titlene Sant nokk at The Darkness ble utsatt en LITEN stund, men PS3 versjonen ser bittelitt bedre ut. Dessuten har PS3 eiere fått en demo av The Darkness imotsetning til 360 eiere. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Dessuten har PS3 eiere fått en demo av The Darkness imotsetning til 360 eiere. 9109460[/snapback] Guess again! Endret 20. juli 2007 av DarkerGlow Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hmm. Har det kommet demo ti l 360? Snakket med en 360 eier igår og da hadde det ikke kommet Darkness demo iallfall. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Tror faktisk den kom i dag.. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Bombe, Darkness ble også utsatt. Er så latterlig det her. Nå bør de komme med ett fullverdig PS3 spill og ikke noe jalla Xbox port snart før jeg klikker. 9108893[/snapback] Er lair en latterlig jalla-port fra xbox? Å mener du, Avean, at Lair ikke er et verdig PS3 spill? Går det bra med deg? 9109428[/snapback] ? Hæ les teksten min engang til. Aldri sagt det, men det som har kommet hittil er bare jalla Xbox porter som ikke gjør konsollen fnugg verdig engang. Har hatt konsollen siden Jul så du kan si jeg er litt lei av å se utsettelser når fullverdige PS3 titler skal komme. Endret 20. juli 2007 av Avean Lenke til kommentar
Northland Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 I know! Var bare måten du formulerte deg på! Kunne høres ut som om du mente Lair var til 360 og ble portet over til PS3! Siden du nevnte The Darkness, som er et multiplattform spill som ble utsatt på PS3. Lair er kun på PS3, men blir utsatt i Europa. Er jo ikke helt samme situasjon! Var uansett ment som en spøk! Mangen av spillene til PS3 har potensiale til å gjør slik at jeg må skaffe meg en PS3 (Les: Little Big Planet! ). Lair ser også veldig interesant ut! Men slik det er nå har ikke jeg, som allerede har 360 bruk for en PS3. Så jeg er også spent på mangen av titlene! Tar bare litt tid! Må også bemerke at jeg kun spiller spill på min spillkonsoll! Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) De fire største titlene hittil er vel Oblivion, R:FOM, Motorstorm og Ninja Gaiden Sigma. Oblivion er utvilsomt en forbedring fra Xbox-versjonen. Ninja Gaiden Sigma er en remake, og uten tvil den beste versjonen hittil. De to andre er eksklusive. Ellers er jo Tekken 5 DR, Super Stardust HD og Calling All Cars fine spill. Bare dårlige xbox-porter? Jeg henger ikke helt med der. Line-upen fremover mot jul er forsåvidt ganske så omfattende. Endret 20. juli 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Er det bare meg eller har Sony utvikla enn vidunderkonsoll som selv Sonys interne studios sliter med å lage spill som er konsollen verdig Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 På hvilken måte sliter de? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Er det bare meg eller har Sony utvikla enn vidunderkonsoll som selv Sonys interne studios sliter med å lage spill som er konsollen verdig 9110507[/snapback] Kan du venligst bevege deg bort fra Sony delen av forumet. Hvertfall PS3 delen. Forstår at du tydeligvis ikke har en og bare vil inn her og stikke inn tvilsome utalelser om PS3. Noe som vi ikke trenger her. Dette er andre posten jeg ser du skriver på kort tid. Er sikkert mange flere som dette. Vil nødig reportere deg. For det du driver med er ikke subjektive meninger eller tanker, men trolling som skaper dårlig stemning. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Er det bare meg eller har Sony utvikla enn vidunderkonsoll som selv Sonys interne studios sliter med å lage spill som er konsollen verdig 9110507[/snapback] Det er utsatt i EU. Grunnen pleier vanligvis da og være at det skal oversettes til flere språk. Mange spill på PS3 er f.eks. på norsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå