SuperJan Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hmm, visste ikke hvor jeg sku plassere den her, så håper det går gudd. Jeg hadde Vista på en harddisk og XP på en anna harddisk, for jeg ville ikke gå helt over til Vista med tanke på spill, om jeg likte det, osv. Så fant jeg ut at nei, Vista er ikke no for meg enda, og formaterte den disken i Windows. Så er det sånn, at jeg pleier å ta en format av systemdisken nå og da får å fjerne dritt og møkk og slikt. Og det sku jeg gjøra nå, men når jeg booter kommer fortsatt valget "Earlier version of Windows" eller "Microsoft Windows Vista" eller no sånt, husker ikke helt. Og jeg får ikke boota fra CD... Hva gjør jeg nå? Vil formatere jeg.. Takker for svar.. Mvh, Janse.. Lenke til kommentar
illegal Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) gå inn i biosen( som regel er det DELETE knappen eller noe rett etter du slått pcen på) og så skal det være en undermeny du kan gå inn på som du kan sette boot prioriteten, til å boote fra cd'en før den booter fra harddisken. håper det hjelper:P Endret 20. juli 2007 av illegal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå