Gå til innhold

Får man 37-tommere til under 6000?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, sett den, men liker ikke merket. Tviler på den kan måle seg med Tatung'en uansett (uten at jeg vet det sikkert)

9119539[/snapback]

Hø? Akkurat som om "tatung" (det klinger ikke så bra i mine ører) gir deg så veldig mye kvalitet.

Sharp er vel en av de største produsentene på verdensbasis - de er leverandør av paneler og leverer til alle de største merkene.

9120402[/snapback]

Sharp er faktisk et godt merke, men her også skiller TV'ene seg i prisklasse. Sharp var vel en av de første produsentene på LCD (kalkulator) og har jobbet med dette i mange mange år. Vet ikke hvordan de nye modellene er nå, men av de første modellene var det flere testvinnere.

Lenke til kommentar

Jeg går for Sharp LC37SA1 på Elkjøp til 6795. Jeg har sett bildet på den, og jeg likte det. Alt i forhold til prisen såklart, tar litt hensyn til lommeboka i og med at jeg er student.

Mange skryter av Tatung, og jeg tviler ikke på at det er en bra TV til den prisen, men er den uansett best? Jeg bare lurer på om gudestatusen Tatung har fått er fortjent eller ikke :)

Endret av sunh
Lenke til kommentar

Har kjøpt en ny Philips 37PF3321 lcd-tv, men er litt missfornøyd med sortnivået på den. Finner ingen justering for baklys, kun brightness og contrast. Er det mulig å justere ned baklyset på noen som helst måte, f.eks. ved å skru opp TV'en?

Eller er jeg stucked?

Lenke til kommentar

Du har kjøpt den billigste philipsmodellen av fjorårets modeller (muligens 2005-modell, men maks 2006). Jeg er ikke sikker på hvor god bildekvaliteten er på den dessverre - men om det finnes en innstilling så er den nok i servicemenyen, jeg vet ikke hvordan du får tak i den, men det finnes nok noen som vet :).

Lenke til kommentar

Tilbake til topic igjen:

Som nevnt i tråd [ukens tilbud på Multicom] er det en 37" LG til 6995,- Litt over 6000, men blant de billigste 37" nå tror jeg.

Ellers var det en 40" Humax på ukens tilbud på Netshop for et par uker sida til 5990,- tror jeg, men av ukjent kvalitet...

Lenke til kommentar

Jeg har hatt tatung sin 37 i en uke nå og er storfornøyd :D kjører 1280x 720p ut fra pc'en og bildet blir som på pc skjermen! og lys, farge og konstrast blir perfekt om man bare stiller inn litt. Gøy når man spiller flatout 2 i stua med et par kamerater

Bilde av TV'en tatt nå. (Beklager elendig kamera:P)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
DSC00063.JPG
Endret av kjekay
Lenke til kommentar

Tatungen er muligens bra teknisk, men jeg klarer ikke utseendet på den. Forutenom at fjernkontrollen er kanskje den verste jeg noensinne har sett, virker chassises rimelig kjipt. TATUNG-logoen i fronten er klistremerke-bokstaver.. wtf?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...