Gå til innhold

Står fast i God of war

Tunky

Anbefalte innlegg

Hei.

Kjøpte meg nettopp God of war her en dag. Nå har jeg kommet meg til Athens Battleground. Rett etter der orakelet snakker til meg (tror jeg). Defra gikk jeg rett frem og der kan jeg stå å glo utover Athen og Ares. Jeg har gått ned til høyre og henta Gorgon's eye, ved den gigantiske, men låste, porten. Så går jeg ned til venstre og blir låste inne. Det kommer ubegrenset med monstre. Det er jo en knapp der som åpner døra videre.

Jeg har prøvd en ting: Å lokke et monster til den siden av knappen lengst fra døra, og så løpe, så monsteret kommer etter meg og går på knappen. Det skjer aldri. Dumme monsteret går alltid rundt. :hrm: En annen mulighet jeg har tenkt på, er å gjøre et monster til stein med magi, problemet er at jeg ikke får gjøre-til-steinmagien til å funke. Så fort jeg trykker inn L2 bruker Kratos den andre magien (lynnedslags-aktig), selvom jeg ikke trykker høyre-tasten.

What to do?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er det noe rart med spaka di eller noe, for etter hva jeg husker skal du gjøre monsteret om til stein oppå knappen. Så er det bare å løpe som om buksa står i brann gjennom porten før dækeln fiser seg ut av steintrolldommen din.

Du velger magi med D-pad, men det vet du sikkert?

Lenke til kommentar

Bruk D-paden til å velge Medusas hode, og bruk den magien på et av monstrene slik at de blir til stein oppå knappen, og skynd deg deretter å komme over og bak porten. Det er ikke så enkelt å få til, men med litt prøving og feiling går det greit ;)

Men, jeg har et spørsmål selv:

Jeg er kommet til sistebossen (Ares), der Kratos blir kjempesvær og slåss mot Ares. Hvordan i Helv... skal jeg få tatt ham? Greit nok at Army of Hades knekker mye av helsa hans, men jeg blir fort fri for magi, og har ikke fått oppgradert AoH til mer enn level 2. Og Ares lager rimelig fort pinnekjøtt av Kratos. Noen tips til hva jeg kan gjøre for å ta ham?

Lenke til kommentar
Hva er D-paden? Og hvordan velger jeg Medusas hode? :p Amatør, jeg, skjønner dere.. :p

9110308[/snapback]

D-pad'en er "styrekrysset" til venstre på kontrollen ;) Husker ikke hvilken av de fire knappene du skulle trykke på, men prøv deg fram til du får et symbol som ser ut som et hode med slanger på i øverste venstre hjørne på skjermen (sjekk manualen til spillet, så skjønner du hva jeg mener) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...