Gå til innhold

NY! Community basert it-avis

Anbefalte innlegg

Tror det vil være viktig at dere får til et bra design, ihvertfall hovedlinjene i hvordan det skal se ut ganske fort, så man vet hva man skal jobbe etter..

Som nevnt tidligere er det viktig å holde koken nå, mens folk er ivrige, ble litt mye ferm og tilbake og venting på webkafeèn, dabbet litt av

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Løsning på backend..

Om vi skriver litt om på wordpress, så kan dette være et smart (og ikke minst raskere) valg..

Å posisjonere nyheter er vell ikke så vanskelig..

Man kan evnt. lage et eget "brukersystem" som tillater brukere å logge seg inn å skrive artikkler uten å måtte gå igjennom admin systemet til wordpress

Lenke til kommentar

Ok.. Men da begynner jeg å lese litt wordpress kildekode imorgen.. Pc'n min er nede for øyeblikket grunnet formatering :/ .. Så jeg har bare serveren stående.. Den står gjemt i en bod, ikke så hyggelig å sitte der å surfe :p

Det vi må gjøre/modifisere/endre med Wordpress:

1 - Eget system for brukere

2 - System for å posisjonere artikkler

+---+ +---+ +---+
|art| |art| |art|
+---+ +---+ +---+
+---------------+
|    Artikkel   |
+---------------+
+------+ +------+
|artikl| |artikl|
+------+ +------+
+------+ +------+
|artikl| |artikl|
+------+ +------+
+------+ +------+
|artikl| |artikl|
+------+ +------+

Endret av MrNeeon
Lenke til kommentar
Tror ikke vi skal gjøre annet enn å legge inn en funksjon for å velge om artikkelen skal publiseres eller ikke..

9146671[/snapback]

Hvordan blir det da med at brukeren skal legge inn nyhet, går det ann og velge hvordan rettigheter brukeren skal ha?

EDIT: Fant det ut... det ser ganske bra ut men jeg synes fremdeles navigeringen er litt vanskliere..

Det skulle vert lagt opp på en annen måte.

Endret av Microsoftbruker
Lenke til kommentar
Tror ikke vi skal gjøre annet enn å legge inn en funksjon for å velge om artikkelen skal publiseres eller ikke..

9146671[/snapback]

Det finnes vel?

9146680[/snapback]

Vell, det er en intergrert (?) funksjon i WP, man setter brukeren som "contributor" og da får brukeren skrive nyhet/artikkel men han kan ikke publisere den, enten moderator eller admin som kan publisere...

Lenke til kommentar
Blir litt feil at moderator/administrator publiserer en artikkel som noen andre har skrevet i sitt eget navn..

9147746[/snapback]

Regner med at moderator/admin bare godkjenner. Og ikke publiserer i sitt eget navn.

Edit: skrivefeil

Endret av chriscandy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...