Gå til innhold

NY! Community basert it-avis

Anbefalte innlegg

Først bør det nok også diskuteres hvilke og hvordan både med tanke på artikkler og data som blir lagret samt hvilke tjenester som skal være med. Jeg fant jo ut på IRC før i dag at jeg tydeligvis missforsto helt hva denne siden skulle være, og det er slik informasjon mange sikkert er ivrige etter å få før forskjellige gradienter av blåfarger blir vurdert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis dere trenger flere kodere (PHP, Python, whatever) kan jeg melde meg frivillig. Kan også en ting eller to om webdesign hvis det kan være til nytte.

Har erfaring med PHP, mySQL, Javascript, (X)HTML/CSS, og er dessuten veldig rask til å lære meg eventuelle nye ting.

Liker å utforske nye ting og å blande elementer fra forskjellige systemer slik at man får noe nytt og unikt og dette prosjektet synes jeg var helt topp til det.

Endret av IQ
Lenke til kommentar

Skulle likt og tatt turen innom, men jeg skal til Danmark.

Klokken 7 er jeg nok på vei inn i båten :p Den skal visst gå i 8 tiden. Fryktelig sørgelig jeg ikke fikk være med, men jeg får heller bli med en annen gang.

Jeg vil mer enn gjerne bli med, så kanskje jeg bare kan gi en lyd fra meg når jeg kommer hjemover?

Dette har jeg jammen sett frem til.

Er ikke så fryktelig vanskelig med CTRL + C, og CTRL+ V, eller hva Tore? (Tore Neset, redaktør i ITAvisen som alltid kopierer artikler. Alltid).

Lenke til kommentar

Her er stillinger som vi trenger

- Design / Layout:

- Programmering (PHP med MySql og Ajax)

- Moderatorer

- Korekturleser og kilde/fakta sjekking

Det første vi må få gjort nå, er å begynne å lage systemet og designet. Så alle så føler de har noe å bidra med må si ifra.. Når vi har satt sammen disse to gruppene må vi møtes (helst på irc eller noe) å lage en driftsplan

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...