Wackamole Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Hvilken type linker foretrekker du? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Hvilken type linker foretrekker du? 9117019[/snapback] Noen som ikke er blå, hadde vært bedre om linkene var i en farge som passer med resten av siden.. Kanskje kursiv eller understreket? Verdt et forsøk... Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Lagde et kjapt utkast som kanskje kan inspirere: Gadd ikke legge til innhold. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Den svir når du er trøt. Hvor mange "timer" brukte du på den? Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Ny update, har fikset litt på linkene, lagt til den grønne fargen som går igjen på hele siden, har også endret litt på søkeboksen slik at den stod mer i stil til siden.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Microsoftbruker, og generelt til dere andre som holder på med design. Før dere kommer opp med et design må dere bestemme dere for hva en forside skal vise, og generelt hva alle andre sider skal vise. Hvis dere ikke gjør det blir dere sittende som nå, og legge på elementer etterhvert som dere finner ut at "Hey, vi trenger en sidebar til!". Fortsetter dere slik dere holder på nå vil siden får et veldig amatør-preg og bære preg av mindre gjennomtenkte løsninger. Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg er ikke med på dette prosjektet, bare kom med et kjapt forslag. Ser på den andre skjemen min at blåfargen skjærer. Ignorer den. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 I stede for siste fra forumet, så bør den ha de 5 siste artiklene (Overskriften og en liten forklaring av innholdet)t. Mye mer interessant. (Min mening) Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Det er derfor jeg poster med gjevne mellomrom, med dette designet går det lett ann og flytte og fikse det slik at det blir en bra side (forside) og at siden ikke får et preg av amatørmessig design. Jeg vil fremdeles fortsette med designen av artikkel siden, hvis det er ønsket kan jeg også begynne på forsiden. -Fredrik- EDIT: I stede for siste fra forumet, så bør den ha de 5 siste artiklene (Overskriften og en liten forklaring av innholdet)t. Mye mer interessant. (Min mening) Jeg har lagt til di 8 siste nyheter, skal ta dem ned til 5, så skal jeg se om jeg får plass til forklaring av innholdet. Endret 21. juli 2007 av Microsoftbruker Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Update med venstre nyhets side.. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Nice, blir bare bedre og bedre dette.. Men hadde ikke det gjort seg med 2 flere knapper (eller hva de nå heter) oppe i menyen liksom... Vi må vel ha en som heter Artikler? Imellom forum og hjelp kanskje? Edit: Jeg boikotter blått enda en gang! Prøv med svart på Dato og klokkeslett under siste artikler Endret 21. juli 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Update: #kontorstol: Svart ble for svakt, det gikk i ett med resten av teksten, så jeg gikk for en litt mørkere blå. EDIT: har også lagt til artikler knapp på toppen Endret 21. juli 2007 av Microsoftbruker Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Blå Edit: Sett dato og klokke i kursiv, og fur guds skyld, ikke bruk blå! Bruk en lys gråfarge, dato og klokke er ikke så viktig.. Endret 21. juli 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Den er jo ikke akkurat sånn blå da. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 hehe... siden dato og klokke ikke er en link, kan jeg da ikke bruke grønn fargen, vet egentlig ikke hva annet jeg kan bruke... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 hehe... siden dato og klokke ikke er en link, kan jeg da ikke bruke grønn fargen, vet egentlig ikke hva annet jeg kan bruke... 9117474[/snapback] Oppdaterte posten, verdt et forsøk Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Update: #kontorstol: Takk for tipset, ble mye bedre med grå, droppet kursiv da teksten ble utydelig. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Update:#kontorstol: Takk for tipset, ble mye bedre med grå, droppet kursiv da teksten ble utydelig. 9117511[/snapback] I forhold til blå var det en fryd for øyet Endret 21. juli 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Microsoftbruker, og generelt til dere andre som holder på med design. Før dere kommer opp med et design må dere bestemme dere for hva en forside skal vise, og generelt hva alle andre sider skal vise. Hvis dere ikke gjør det blir dere sittende som nå, og legge på elementer etterhvert som dere finner ut at "Hey, vi trenger en sidebar til!". Fortsetter dere slik dere holder på nå vil siden får et veldig amatør-preg og bære preg av mindre gjennomtenkte løsninger. 9117195[/snapback] ... Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Er du enig med sparks? hvis så, vi går kanskje litt for fort frem med dette. Men det er ikke jeg som administrerer dette, det er MrNeeon som startet tråden, det er til syvende og sist han som tar besluttningene i forhold til design og layout av siden. Vi er bare hans hjelpere kan du si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg