Gå til innhold

NY! Community basert it-avis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fikset litt mer på designen, litt mindre søkeboks, lagt på flere knapper for syns skyld, lagt inn en reklame annonse fra komplett, lagt til en "Avansert søk" oppfor søkeboksen, også har jeg lagt inn en eksempel artikkel fra iTavisen.no.

Er ikke helt fornøyd med teksten (font) og størrelse...

Men det er en lett fiks.

post-91173-1185023983_thumb.jpg

Endret av Microsoftbruker
Lenke til kommentar

Update, har gjort skriftstr. mindre, lagt ramme rundt hele siden og en fade rundt bilde...

EDIT: Vet det er en skrivefeil på teksten under bilde, fant det ut etter jeg la det inn her... det står Xobox..

post-91173-1185030685_thumb.jpg

Endret av Microsoftbruker
Lenke til kommentar

Bra design på websiden, men jeg stusser litt på begrepet: "Teknologiskinformasjon", fordi på godt norsk setter man jo ikke adjektiv og substantiv i ett ord, men i to. Det er det ene, det andre er at det skal jo være en "Ny it-avis til folket!", og da er vel ikke "Teknologiskinformasjon" en heldig sak og bruke, fordi begrepet ikke peker spesifikt på informasjon om IT, men på informasjon om teknologi generelt, men det var vel ikke meninga, at den nye it-avis også skulle inneholde f.eks. stoff om bilmotorer, barbermaskiner, strikkemaskiner osv. i det uendelige.

Endret av backup
Lenke til kommentar
Bra design på websiden, men jeg stusser litt på begrepet: "Teknologiskinformasjon", fordi på godt norsk setter man jo ikke adjektiv og substantiv i ett ord, men i to. Det er det ene, det andre er at det skal jo være en "Ny it-avis til folket!", og da er vel ikke "Teknologiskinformasjon" en heldig sak og bruke, fordi begrepet ikke peker spesifikt på informasjon om IT, men på informasjon om teknologi generelt, men det var vel ikke meninga, at den nye it-avis også skulle inneholde f.eks. stoff om bilmotorer, barbermaskiner, strikkemaskiner osv. i det uendelige.

9115322[/snapback]

Du har litt rett her.. Vi må tenke litt på det navnet.

sparks; Det er bare å designe.. jo flere forslag vi har og velge imellom, jo bedre :)

Microsoftbruker; Bra at du hjelper til, men likte ikke fonten på artikkelen + at vi ikke skulle bruke reklame

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...