Gå til innhold

NY! Community basert it-avis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neste møte er Onsdag klokka 21.00

MrNeeon skulle legge ut designforslaget i går rundt klokka 22.00, men har tydeligvis ikke fått tatt seg tid til det.

De som trenger oppdateringer og annet, kan legge meg til i MSN (står i profilen). :)

Endret av IQ
Lenke til kommentar

Det er med stor sorg jeg må meddele at jeg ikke kan fortsette på dette prosjektet..

beklager folkens. Jeg synes enda det er en god idé, men på grunn av så mange prosjekter jeg har svirrende rundt hodet mitt nå, rekker tiden desverre ikke til alt.

Håper virkelig dere fortsetter med prosjektet!

Jeg anbefaler at dere får "IQ" til å overta som prosjekt leder, han har (og vil sikkert fortsette) tatt mye ansvar!

Med vennlig hilsen

- Stian

...igjen, beklager!

Lenke til kommentar
*snip*

9333748[/snapback]

Veldig synd dette ja :( , men tar villig over prosjektet ja. :)

Møtet blir derfor offisielt flyttet til torsdag klokka 21.00 slik at jeg får litt tid på å forberede meg.

Skal få kjøpt inn domenet fortest mulig, serverplass kan vente til vi faktisk har noe å lansere.

Endret av IQ
Lenke til kommentar
Så det blir ikke noe design forslag? :cry:

IQ: du kan jo kanskje snakke med MrNeeon om firmaet som kanskje skulle sponse oss...

9333823[/snapback]

Tror faktisk jeg snakker med sparks om prisen på forslaget hans, har litt penger tilovers her. ;)

Men nå legger jeg meg, skal på skolen i morra skjønner dere :ermm:

Endret av IQ
Lenke til kommentar
IQ: Skal vi ha en link nederst på siden "Design: Sparks"

Eller "Desgin: Pirajafisken.no"

IQ: Har du fått noen pris ut av Sparks?

9339507[/snapback]

Har sendt PM til sparks, får bare vente på svar. Dette med link nederst får vi se, jeg bryr meg liksom ikke om vi har det eller ikke, det får sparks avgjøre.

Til alle dere som ikke allerede har gjort det: Legg meg til i MSN, adressen står i profilen min.

Endret av IQ
Lenke til kommentar

Har hatt det litt travelt i dag på grunn av skole, men har satt opp en liten agenda.

Agenda:

- Generell diskusjon (MrNeeons frafall og informasjon om det)

- Siste innspill på design

- Sponsing og serverplass (Blir vi nødt til å bruke reklame, isåfall hvordan?)

- Hvordan vi skal modifisere Drupal (ideer til fremgangsmåter og slikt).

Dette møtet blir litt på slump siden jeg ikke kunne forutse at jeg skulle planlegge det.

For de som lurer: Møtet blir holdt på #digitalmagasinet.no på EFNet, men folk som logger på den gamle kanalen vil få beskjed om å flytte over.

Endret av IQ
Lenke til kommentar
Kom dere frem til noe på dette møtet eller?

9360239[/snapback]

Diskusjon.no var nede under møtet og jeg hadde vært så idiot at jeg ikke hadde kopiert agendaen inn på PCen. Møtet ble litt på slump og ble lite backend-prat (grunnet oppmøte (?)).

Skal begynne på backend så snart jeg har fått satt sammen ideene til frontend.

Lenke til kommentar

Er det mulighet å få være med på dette prosjektet for å være støttespiller og en som pusher litt på? Jeg er ikke en som har de store kunnskapene og kan sikkert ikke bidra med så mye enn engasjement. Men har veldig stor interesse av å være med for å lære og eventuelt bidra med noe. :blush:

Kim...

Lenke til kommentar

Håper dere har fått med dere at det ellerede er et magasin som heter DigitalMagasinet og eies av "Bonnier Publications International". Som er en del av Bonnier AB, nordens største mediehus.

I Norge gir Bonnier blant annet ut Illustrert Vitenskap, BEDRE, Tara, BoligPluss, Costume, Woman, FHM og iForm. Forlaget utgjør i dag nesten 100 ansatte i Oslo.

Er det ikke litt dumt å da bruke det navnet, dere kan jo få litt problemer med Bonnier AB.

Linker:

Digitalmagasinet

Bonnier Publications

Bonnier AB

Bonnier Group

Endret av utvikler
Lenke til kommentar

Det er et dansk domene og alt innhold på siden handler bare om foto.

Tror ikke vi skulle få noe problemer hvis vi registrerte digimagasinet.no

EDIT: Takk for at du viet ditt første innlegg her på forumet til oss utvikler :)

Endret av Microsoftbruker
Lenke til kommentar
*snip*

Er fullstendig klar over dette, men siden er jo tross alt dansk og de har som JonT sa ikke gjort krav på dette navnet i Norge. Er jo fryktelig mange sider og firmaer som har samme navn hvis vi ser over landegrenser.

Finnes folk som gjør "grovere" domeneregistreringer uten at de har gjort noe ulovlig.

Endret av IQ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...