Gå til innhold

NY! Community basert it-avis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nytt møte!

Torsdag 9. August

Kl. 20.30

#DigiTabloid.no @ EFnet

Agenda:

• Bli ferdig med designet ASAP (Vi har to gode forslag fra "Sparks" og "Fefas")
  • Få opp en demo-side med drupal
  • Vårt endelige navn! (Avstemmningen avsluttes Onsdag 8. August kl 23.59)
  • Fordeling av ansvar, oppgaver etc. for avisen
  • Sponsing av domene & webhotell

Endret av MrNeeon
Lenke til kommentar

Bumper tråden pga: det blir nytt møte klokka 20.30 IDAG

#digitabloid.no @EFnet

Agendaen blir fulgt i rekkefølge (eller hvor vidt det lar seg gjøre)

Agenda:

/* Bli ferdig med designet ASAP (Vi har to gode forslag fra "Sparks" og "Fefas")

/* Få opp en demo-side med drupal

/* Vårt endelige navn! (Avstemmningen avsluttes Onsdag 8. August kl 23.59)

/* Fordeling av ansvar, oppgaver etc. for avisen

/ * Sponsing av domene & webhotell

Endret av Microsoftbruker
Lenke til kommentar

Referat av møte:

Vi har i felleskap bestemt at det nye navnet for avisen blir:

digitalmagasinet

Vi har også satt en gruppe for backend, vi skal bruke drupal

Neeon (altså meg) skal programmere designet, vi skal bruke sparks sitt forsla såfremt han godkjenner dette

Domene og webhotell får vi muligens sponset, får svar mandag (håper jeg)

Om vi ikke får dette, har det blitt nevnt kronerulling (50kr pr. stk.??)

Demoside er oppe, desverre sitter jeg på jobb og har glemt adressen :blush:

Lenke til kommentar
Det kan være interessant for min del å gi dere designet, men har ikke veldig lyst til å donere det bort helt gratis.

9285651[/snapback]

Regner med at du vil selge det? (ikke skyt meg hvis jeg tar feil :ermm: ) Hvilken prisklasse tenkte du på da? :hmm:

Endret av IQ
Lenke til kommentar

Jeg ville selvsagt ikke tatt mye for å selge det, mer en symbolsk verdi, da jeg er kommet over stadiet hvor jeg bare gir bort design og alt er bare lek og morro. Jeg vet ikke hvor mange som er involvert i prosjektet, men penger til to turer på byen ville ikke vært å forakte.

Lenke til kommentar
Jeg ville selvsagt ikke tatt mye for å selge det, mer en symbolsk verdi, da jeg er kommet over stadiet hvor jeg bare gir bort design og alt er bare lek og morro. Jeg vet ikke hvor mange som er involvert i prosjektet, men penger til to turer på byen ville ikke vært å forakte.

9285707[/snapback]

Håper du drikker vann når du er ute, da :)

Husk at dette er et spleiselag, og at folk sikkert ikke har noe imot å gi symbolske summer, men også at symbolsk sum for et spleiselag bestående stort sett av folk som jobber på siden av skole osv. ikke er mye. Tipper det sikkert ikke er mer enn 5stk som er villig til å gi penger. (Pleier å være mange som vil være med, men få som vil ofre noe)

Lenke til kommentar
Håper du drikker vann når du er ute, da :)

Husk at dette er et spleiselag, og at folk sikkert ikke har noe imot å gi symbolske summer, men også at symbolsk sum for et spleiselag bestående stort sett av folk som jobber på siden av skole osv. ikke er mye. Tipper det sikkert ikke er mer enn 5stk som er villig til å gi penger. (Pleier å være mange som vil være med, men få som vil ofre noe)

9285722[/snapback]

Vi er nå såpass mange at det blir småtterier hvis man spleiser, nesten uansett hvor mye han drikker :-P.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...