Gå til innhold

NY! Community basert it-avis

Anbefalte innlegg

Tror faktisk dere kommer langt bare med bedre design enn resten som er oversiktlig og nyskapende rett og slett.

9201363[/snapback]

...og der er eg meir eller mindre heilt sikker på at du tek feil. :)

Brand recognition er cluet her: Dei andre it-relaterte avisene her til lands har eit veldig godt brukargrunnlag, og brukarane har kjennskap til avisene. Ei ny side med foreløpig lite innhold scorar ikkje høgt på radaren til Ola Nordmann. Designet må vere greitt, men lesbarheit og illustrasjonsbruk er veldig viktig. Og ja, ikkje minst: Skriv ofte og skriv godt.

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sørg for å skape noe nytt er mitt råd ihvertfall, grunnen til at dere får nei til sponsing er at dere bare viser til noe som allerede har blitt prøvd. Norge florerer jo med IT aviser, selv om de ikke er noe "gode" ifølge oss eksperter så bryr seg ikke Ola Nordmann om det før han ser hva som er bedre :)

Altså jeg ville tenkt meg itavisen.no bare med bedre innhold og LANGT bedre design. De hadde jo en konkurranse om å lage ITAvisen 2.0 men ser ut som de ga blaffen i de og lagde en dårlig versjon selv.

Tror faktisk dere kommer langt bare med bedre design enn resten som er oversiktlig og nyskapende rett og slett.

9201363[/snapback]

Om du tar deg tid til å lese litt, så har du kanskje fått med deg at vi har fått tilbud om sponsing.. å ja, vi lager noe nytt, noe som ikke er gjort før!

Lenke til kommentar
Hva er ikke gjort før?

9201645[/snapback]

En nettavis som er åpen for alle å skrive artikler!

9201974[/snapback]

Blir vel fortsatt noen som må stå for selve publisering? à la ansvarlig redaktør.

Forskjellen blir vel i hovedsak at det skal bli enklere og raskere(forhåpentligvis) for alle å skrive artikler å få dem ut i en større publikasjon.

Lenke til kommentar
Så dette blir som Digg, berre med sensur?

9202030[/snapback]

Digg (og kudos for den saks skyld) er et lenke-samlings-community..

9202036[/snapback]

...men prinsippet er det samme, sant? Samfunnet skaper livet.

9202043[/snapback]

Prinsippet blir vel det samme, men på digg og kudos er vel alle artiklene på eksterne sider, og mye er ikke produsert av den som legger det inn.

Lenke til kommentar
Prinsippet blir vel det samme, men på digg og kudos er vel alle artiklene på eksterne sider, og mye er ikke produsert av den som legger det inn.

9202165[/snapback]

Tror man kan komme til å slite litt med å få luket vekk rene "kopier/lim inn"-artikler. :hmm:

Lenke til kommentar

9202165[/snapback]

Tror man kan komme til å slite litt med å få luket vekk rene "kopier/lim inn"-artikler. :hmm:

9204911[/snapback]

Jupp, det er nok det som blir vanskeligst, men jeg regner jo med at de som er moderatorer/redaktører også er interessert i IT-nyheter, og dermed tråler en del på egenhånd også, så de kan kjenne igjen rene kopier.

Håper bare folk er flinke til å oppgi kilder.

Lenke til kommentar
Hvor skal det hostes? Skal det koste penger?

Hvis nei kan jeg varmt anbefale dere å prøve PHPNet.us.

300 MB lagringsplass, og 3 MySQL'er. Kjører WP på den selv.

Edit: Det er en eneste reklame helt nederst. En liten liten banner. Men det er da under siden.

9206087[/snapback]

Vi skal ikke bruke gratisløsninger, (blant annet pga. reklame, popup etc..) vi blir muligens sponset av et hosting-firma..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...