Gå til innhold

Dinovo tastatur bokstaver visket bort..

Anbefalte innlegg

På Logitech Dinovo tastaturet mitt er flere av bokstavene nesten viska bort, de forsvinner visst og blir svakere og svakere etter en del bruk.. Noen som opplever det samme? Er det noe å gjøre med dette, går det an å kjøpe nye taster til det, eller er det relativet billige tastaturer som bruker samme type taster?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På Logitech Dinovo tastaturet mitt er flere av bokstavene nesten viska bort, de forsvinner visst og blir svakere og svakere etter en del bruk.. Noen som opplever det samme? Er det noe å gjøre med dette, går det an å kjøpe nye taster til det, eller er det relativet billige tastaturer som bruker samme type taster?

9107637[/snapback]

Det samme skjer med mitt også. Jeg har valgt å overse det, da tastaturer, i mine øyne, er forbruksvare.

Lenke til kommentar
Kan ikke tenke meg at det vil lønne seg å kjøpe nye taster. Prøv å viske vekk resten og gå for en "das keyboard" stil.

9107703[/snapback]

På et så dyrt tastatur vil det nok lønne seg å kjøpe nye taster om det går an å få kjøpt..

Lenke til kommentar
kan jeg spørre hvor gammelt dette tastaturet er?

virker som et utrolig jalla tastatur for å være ærlig, selv bruker jeg et compaq tastatur fra min gamle 486 maskin, og det har ikke merker av slitasje etter x antall år.

9108126[/snapback]

Det er ikke mer enn et par år gammelt..virker som det tåler mindre slitasje enn vanlige tastatur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...