Joachim_F Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Prøv verdensromkampanjen fra den nye Civilization-ekspansjonen i en nylansert demo. Les mer Lenke til kommentar
pertm Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Gleder meg til å se på denne. En del av de nye scenarioene høres interesange ut som å spille som barbarene. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Får ikke videoen til å spille jeg. "Vis større" opsjonen sender meg videre til http:///video/1830 og det er vel ikke helt rett? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Fikset. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Dette blir morro. Må nok trå til med en bedre laptop nå så jeg kan spille dette på ukelange arbeidsreiser istedenfor å drikke meg full på ymse barer :-) Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Fantastisk, gleder meg enormt til dette spillet. Demoen skal testes, selv om jeg aldri har vært stor fan av scenarioene... Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Spillet hadde jo egentlig slippdato i dag her i Europa. Bestilte det fra gamezone.no og ringte de i går ettermiddag da det ikke var blitt sendt enda. Hørte der at leverandøren har endret til 27. i siste liten... Tok en god runde i Oslo sentrum i går men ingen hadde fått det. På Spaceworld sa han i kassa at slippdatoen var 7. september, men tror ikke han heeelt var med akkurat... Får ta en ny liten runde etterpå i tilfellet noen tilfeldigvis har fått det inn. Spillet er jo ute i Nederland og Australia allerede... Takk for nedlastingsmuligheter og smaksprøver forresten! Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Slippdatoen i norge er et stort mysterium for meg, noen steder står det 20/7 andre 23/7 og noen 27/7, og også noen enda senere. Noen som vet med sikkerhet når butikkene har det? Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Tror 27. juli er ganske sikker. Meeeget frustrerende når jeg faktisk har planlagt spilling i kveld (og er generelt opptatt ellers mye framover). Gir beskjed om jeg finner det noe annet sted... Skal visst være mulig å kjøpe det over nett for nedlasting hos Steam og D2D fra 24. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Noen som vet om warlords' great generals, og de nye nasjonene i warlords er "innebygd" i denne ekspansjonen? AtW Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Mener det ettersom BtS skal inneholde Warlords-oppgraderingen også (bortsett fra de ekstra scenarioene). Kan snuse litt på at Civ-forum jeg er på.... EDIT1: Kunne ha svart litt mer: Det er noe endringer i lederne til enkelte nasjoner (opprinnelige + Warlords) samt at det er 10 nye nasjoner. Det er også great generals med, men er usikker på om det er på samme måte som før EDIT2: Great Generals er akkurat som i Warlords Endret 20. juli 2007 av Mad Wolf Magnux Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 BtS skal inneholde alt fra Warlords (med noen mindre tweaks som mad wolf var inne på) bortsett fra scenarioene. Lenke til kommentar
covah Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Var på EB Games på Triaden på Lørenskog i dag og spurte om de hadde det (det sto ikke ute i hyllene). De hadde 8 stk. på lager, men visste ikke når det var release. Siden jeg sa jeg trodde det var den 20., fikk jeg kjøpe det Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Downloading as I write. Skal ta meg en tur i butikkene i morgen og se om noen selger det. Skal prøve Covah sin metode. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg