prolixin Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Skal snart kjøpe meg digital kamera. Jeg vurdrer Canon Ixus v3, noen som har noen erfaringer med dette ? Hvordan er bilde kvaliteten forhold til f.eks Nikon Coolpix 4300 eller Canon s40 eller s45 ? Er det noen andre kameraer jeg burde ta en titt på ? Drømmen hadde vært Coolpix 5700 da, men det blir i drøyeste laget. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg har ett canon ixus v. Må bare skryte av det!!!! Er utrolig bra for mitt formål (ferie, fest o.l) En kamerat kjøpte ixus v2 og er kjempefornøyd med det og jeg kan ikke tro at v3 skulle være noe verre! Anbefaler Canon IXUS V3!!! De andre kameraene har jeg ikke så stor kjennskap til, men av det jeg har merket så er canon noe av det letteste ang. installering etc! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 akamera.no har sikkert noen gode tips. De har dessuten et eget forum her hvor du kan spørre om slikt. Lenke til kommentar
Richard`n Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Noen som har erfaringer med billig kameraer som mustek sine da?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå