lupah Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Ja, det blir spesielt tåpelig når det blir gjort på denne måten. Alt er direkte oversatt til dårlig norsk. Du får ikke en bra kanal av sånt. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Fy faen som jeg misliker han norske på Discovery, «Får Hollywood til å ligne Hollyweird». Hva i helvete? «Det ultimative hotrod»? Har tekstforfatteren dysleksi eller noe? Endret 11. september 2007 av Bricklayer Lenke til kommentar
bjeil Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 de har de samme greiene på National Geographic Channel. _hater_ det over alt på jord. på meg virker det som de får et manus på engelsk og oversetter dette nærmest mulig "originalen" noe som fører til at det bare høres idiotisk ut. 9470470[/snapback] Jeg tror ikke oversetteren kan engelsk... ikke norsk heller... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 lamborginiminicoopermaseratiferarribdfbdfbsdfbsdffbssrb DET ER BARE DE SOM GJELDER! Femte Gir! h-lørdag på diskåvveri tsjænnel. Lenke til kommentar
GardinTrapp Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Ja, det er synd å si det, men jeg blir nødt til å boikotte discovery fram til de går tilbake til det gode gamle. Finnes det noe opprop greier man kan skrive under på forresten? De må da skjønne at dette ikke går lengre! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 "Som får Hollywood til å ligne Hollyweird!"Jeg _hater_ de reklamene. Og han som lager "billyder" under reklamen. 9107474[/snapback] Haha, det er en klassiker. Akkurat den er så dårlig at det nesten blir bra. Det er så teit, og jeg skjønner faen ikke hva sammenhengen er heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Denne hooligan-reklamen, med den "lille gutten" som eldes, er så vanvittig dårlig. "Din sofasupporter". Gah! Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Må bumpe denne siden jeg faktisk sitter å ser på "oppdagelseskanalen" og irriterer meg GRØNN over den "norske" dubbingen som foregår. En ting er egenreklamene som sendes, de kan jeg egentlig ignorere, men når flere og flere programmer bli dubbet til "norsk" blir jeg rett og slett irritert. En annen ting er jo at oversettelsene er rimelig på ræva til tider, høres nesten ut som de har brukt minimalt med penger på en tekstforfatter. Lurer litt på hvor langt de kommer til å strekke det, tilslutt sitter vi vel med dubbing av absolutt alt, inkludert Adam og Jamie i Myteknuserne >< Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Ja er helt enig. Kvaliteten på Discovery har sunket veldig mye. All oversettingen og norske stemmer er det dummeste de kunne gjøre. Hun "hellodamen" hadde passet bedre til barne-tv. I tillegg er jo kanalen oversvømt av "mekkeprogrammer". Jeg vil ikke se hver eneste hotrod eller motorsykkel som lages i USA.. Og det verste av alt. All reklamen! Skal man se 2 programmer på rad og kommer litt før det første starter så har man hele 8 reklamepauser i vente. Det er ille. Og når man i tillegg ser på tidspunktene for reklamen så er det enda mer irriterende. Og det hjelper heller ikke på når de sender de samme reklamene om og om igjen. Ser man på Discovery 4 timer i løpet av en uke så har man sikkert sett den samme reklamen over 30 ganger. Heldigvis begynner div serier å dukke opp på DVD nå så slipper man å bruke TV´en til annet enn DVD. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Enig med de fleste her inne. Discovery var drit bra før, men nå er det bare blitt repriser, slåss, fiske og bil programmer. De må jo ha mista mange seere de siste årene, fatter ikke hva som er taktikken deres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå