Gå til innhold

Frustrasjon over "Oppdagelseskanalen" (discovery)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser ikke helt problemet med hva som er galt med norske stemmer på reklamer. Jeg har ikke sett noe program på discovery hvor de har dubbet lyden på programmene til norsk, men det er kanskje fordi jeg er større fan av National Geographic, og ser kun på Discovery hvis det er noe uintressant på NatGeo. Noe som ikke skjer spesielt ofte ;p

Lenke til kommentar
ligner mer og mer på mtv

Du har kanskje rett i det. Jeg tror Discovery channel har mest "populære" programmer mens du kan se de mer vitenskapelige og diverse andre tingene på Discovery science og de to andre Discobery kanalene. Om man vil se noe virkelig solid, så er det de kanalene som virkelig gjelder!

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke helt problemet med hva som er galt med norske stemmer på reklamer. Jeg har ikke sett noe program på discovery hvor de har dubbet lyden på programmene til norsk, men det er kanskje fordi jeg er større fan av National Geographic, og ser kun på Discovery hvis det er noe uintressant på NatGeo. Noe som ikke skjer spesielt ofte ;p

9453746[/snapback]

"How do they do it?"

Eller "Hvordan gjør de det?" på norsk. Det priogrammet var mye gøyere før, når det var på engesk, rett og slett fordi kommentatoren er KJEDELIG

Lenke til kommentar
Jo, det er sant. Det har jeg sett. Og jeg må forsåvidt si meg enig i at det ikke bar noe positiv opplevelse. Jeg håper at ikke noen andre programmer blir dubbet, for da hadde jeg også kommet til å klage endel på denne tråden

9454180[/snapback]

Det har kommet mer og mer norsk sakte, men sikkert. I begynnelsen var det kun en reklame eller to, så kom det en til, og en til. Så har det bare utviklet seg, og det ville ikke forundra meg om hele kanalen blir 100% norsk med tiden.

Lenke til kommentar
har nok en del å si at disse bilprogrammene er veldig populære, og at american hotrod er en av de mest suksessfulle seriene sendt på discovery channel.

9465939[/snapback]

De skulle fått lagt på en norsk kommentator og dubba alle stemmene til folka. Da hadde vi snakka orntli tv-program! :D

Lenke til kommentar

Det hadde vært ekstremt flott :D Selv ser jeg ikke på de motorprogrammene, og har heller ingen norsk stemme noen som helst plass da jeg ikke bor i Norge. Derimot har jeg nederlandsk dubbing og nederlandske promoer.

Skulle helst sett at alt var på engelsk med norsk undertekst, men stemmen på promoene kan godt lokaliseres så lenge de bruker stemmer som ikke skremmer vettet av oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...