Gå til innhold

Frustrasjon over "Oppdagelseskanalen" (discovery)

Anbefalte innlegg

Slenger meg på dette. Får hodepine av han duden som skal snakke som en Formel-1 motor i reklamen for Fifth Gear (eller Femte Gir).

Det første jeg bet meg merke i når de begynte å oversette titler var "Rides" som går/gikk på søndagene klokken 11 (Får ikke sett på det lengre). Det er blitt "Kjøreturer" på norsk! Programmet handler for pokker ikke om kjøreturer, men om kjøretøy! SKANDALE!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hater reklamen for Fifth Gear hvor fyren leker som han går opp ett gir for hver setning han sier med en lidenskap. Ekstremt irriterende.

9116619[/snapback]

Har lenge hatt lyst til å ta liv av den mannen. Godt det ikke bare er jeg som er irritert.

Lenke til kommentar
Dere snakker her som at det skulle være noe nytt at man ikke liker reklamer :ermm:

9118657[/snapback]

Reklame for kommende programmer på en kanal man i utgangspunktet liker. Disse skal jo gjøre at vi har lyst å se dette programmet.

Lenke til kommentar

Se her ja, flere som faktisk irriterer seg over dette.

Er helt enig, liker det ikke i det hele tatt at kanalen begynner å bli oversvømt med norsk tale.

American Chopper og mythbusters er mine favoritt programmer på Discovery hvis de blir dubba til norsk, nei da vet jeg ikke hva jeg gjør.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Det som irriterer meg er at hver J**** gang jeg skrur på discovery channel er at det alltid er et program med folk som lager biler... T_T

Og det derre American chopper greiene, omg så kjedelig

9116496[/snapback]

Jeg er helt enig med deg. Jeg vil se mythbusters og Brainiac :p.

Lenke til kommentar
Greit nok men har du ikke lyst å se et program basert på det du ser fremfor hører?

9118958[/snapback]

Jo selvfølgelig, men jeg har sett på Discovery kanalen så lenge jeg kan huske, en av mine favoritt kanaler.

Derfor er jeg vandt til å høre engelsk tale fra den kanalen og helt siden den dagen de begynte å innføre norsk i noen av programmene og reklamene så har jeg så og si begynt å dra meg i håret hver gang jeg hører det.

Etter min mening passer det bare ikke inn.

Lenke til kommentar
@Kjerts,

Greit nok men har du ikke lyst å se et program basert på det du ser fremfor hører?

9118958[/snapback]

Nei, når lyden likevel står på klarer jeg ikke få et positivt inntrykk av bildene. Inntrykket blir overdøvet av Jetix-G.I. Joe-Pokemon-stemmen, og jeg har mest lyst til å skru av.

Jeg har mest lyst å se programmene basert på hvordan det var forrige gang, men om de reklamerer for nye programmer burde det jo fenge mer enn det avskyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...