Harale Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Heisann! Har nå kjøpt meg en Yamaha tzr 05/06 mod. Har kjørt på denne noen uker og det har gått helt fint. Men nå oppstår det problemer, den starter og jeg kjører kanskje 10 min så så vil den ikke gi noe mere gass jeg girer ned og den gir litt mere krefter og til slutt bare stopper. Så må jeg trille og dytte..Etter en stund vil den kanskje så vidt starte i en bakke og vis den gjør det er den på'n igjenn med samme litt senere..Hva kan problemet være? Jeg mener den starter jo og en høres perfect ut og går som den skal til den da stopper. Noen som kan ha noe anelse hva dette kan være? Tusen takk for svar! Endret 20. juli 2007 av Harale Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Har du nok kjølevæske og olje på motoren? Lenke til kommentar
Harale Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Ja, alt det er i orden.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Lingo, slutt og røyk sokkene dine. Sjekk at du har olje i oljetanken og kjølevæske, sjekk også kompresjon, dette gjør du ved å sette sykkelen i 1 gir og trille ( uten å ha på tenninga) , er det veldig god motstand burde det ikke være så mye galt Lenke til kommentar
Harale Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Har sjekket det som jeg kan sjekka av alt slikt+trilling.. Er akurat som om bensinen ikke kommer til men den starter jo litt og deretter stopper.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) da renser du gasseren. Skru av , skru alt løst, legg i whitesprite osv.. - og selvfølgelig sjekker at bensina kommer fram. Endret 20. juli 2007 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå