Isbilen Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jogging er pyton før du er i form til det, og kan trygt legges på is til fordel for mer skånsomme aktiviteter. Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ville jogget så rolig du bare kan, men da heller langt da utvikler lungene seg til å få større kapasitet. Gjør det gjerne hver dag, men rolig hver dag i beggynelsen, 2-3 runder rndt det nevnte vannet hver dag svært rolig vil det hjelpe. Det er utrolig deilig når man kommer i bedre form, det at du blir rød i ansiktet er tyder også på at du har dårlig form. slenger på ett spørsmål her: er man da i god form om man blir likblek? på fotballtreningene blir jeg nemmelig LITT rød i kinnene, og veldig bleik Lenke til kommentar
Finne Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Det er utrolig deilig når man kommer i bedre form, det at du blir rød i ansiktet er tyder også på at du har dårlig form. slenger på ett spørsmål her: er man da i god form om man blir likblek? på fotballtreningene blir jeg nemmelig LITT rød i kinnene, og veldig bleik Om en blir lite eller veldig rød i ansiktet har ingenting med hvordan treningstilstanden er. Vil nå heller påstå at det har med hudtypen å gjøre. Når du blir likblek har med at det ikke er så mye blod i ansiktet, noe som kan komme av kulde som gjør blodtransporten dårligere. Lenke til kommentar
leech Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Det er utrolig deilig når man kommer i bedre form Støttes! Trådstarter, jeg husker jeg følte det samme når jeg skulle begynne å trene. Etter den første økta så tenkte jeg "hvorfor gidder jeg?" Bare press deg, og etterhvert vil du kjenne og se resultater. No pain no gain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå