stud3315 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Hei! Har de siste dagene hatt et merkelig problem på pcen. Når jeg skrur på om morgenen virker alt normalt, men etter å ha sett over en del sider, aviser etc. går alt veldig sent, og ingen sider kan pinges. Jeg kommer inn på sidene etter lang tid. Har forsøkt å reinstallere nettverkskort, renset det som er mulig av dritt, men ingen hjelp tydeligvis. Nettverkskortet er et: Attansic L1 Gigabit Ethernet 10/100/1000Base-T Adapter Er det noen som har vært borti lignende eller vet hva som er galt? Jeg har disse mulighetene for instillinger på kortet: (se vedlagt bilde) Endret 1. august 2007 av stud3315 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Gjelder det bare denne maskinen? Lenke til kommentar
stud3315 Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Ja. Dette er i et LAN på jobb. Maskinen er nesten helt ny, men nettverkskortet kan vel være fuc#d allerede? Lenke til kommentar
stud3315 Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Eller er det noen som ser noe som ikke skal være her: Lenke til kommentar
stud3315 Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Det ser ut som om muligheten for å pinge (og sidene blir trege) forsvinner når jeg har vært inne på: www.aftenposten.no www.forbruker.no www.finn.no www.golf.no alle har noe med Aftenposten og gjøre. Har noen en forklaring? Lenke til kommentar
stud3315 Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Er det det helvetes Telenor og NIX problemet som gjør det? Vi har linjer fra Broadnet her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå